KudoZ home » English to Hungarian » Tourism & Travel

For overall value for money

Hungarian translation: összességében legjobb értéket nyújtó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:for overall value for money
Hungarian translation:összességében legjobb értéket nyújtó
Entered by: Katalin Horváth McClure

20:45 Sep 14, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Art/Literary - Tourism & Travel
English term or phrase: For overall value for money
Az előző kérdésemhez kapcsolódik, ezek középkategóriájú szállodák lennének.
KrisztinaK
összességében legjobb értéket nyújtó
Explanation:
A "value for money" tartozik össze, ez annak a népszerű kifejezése, hogy mennyire "éri meg" az adott áru, szolgáltatás stb.
Vagyis mennyi értéket nyújt (mindjuk ugyanolyan ár mellett, egy másikhoz viszonyítva).
Az "overall" pedig azt jelenti, hogy a szállodai szolgáltatások egészére vonatkozóan, összefoglalva.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm!
K. Krisztina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(legjobb) árérték(en)
Andras Szekany
4összességében legjobb értéket nyújtó
Katalin Horváth McClure
4kiváló/jó ár-érték arányúkpeter


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
for overall value for money
kiváló/jó ár-érték arányú


Explanation:
Értékes – ennyi pénzért. Mintha az „érték” viszonylagos lehetne... :)

kpeter
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 6

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
overall value for money
összességében legjobb értéket nyújtó


Explanation:
A "value for money" tartozik össze, ez annak a népszerű kifejezése, hogy mennyire "éri meg" az adott áru, szolgáltatás stb.
Vagyis mennyi értéket nyújt (mindjuk ugyanolyan ár mellett, egy másikhoz viszonyítva).
Az "overall" pedig azt jelenti, hogy a szállodai szolgáltatások egészére vonatkozóan, összefoglalva.

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszönöm!
K. Krisztina

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
for overall value for money
(legjobb) árérték(en)


Explanation:
kb. így mondják - a *legjobb* az itt sem abszolút

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4