KudoZ home » English to Hungarian » Transport / Transportation / Shipping

expenses the contracted items

Hungarian translation: saját felelősségére és költségére


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:on his own responsibility and expenses
Hungarian translation:saját felelősségére és költségére
Entered by: Katalin Horváth McClure

15:29 Dec 2, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / Költségek
English term or phrase: expenses the contracted items
Tulajdonképpen egy ajánlatkérésről (RFQ) van szó.
Gondolkodtam, hogy a mondat melyik részét tegyem fel kérdésként. Van egy olyan érzésem, hogy ez egy nem angol anyanyelvű által összelapátolt mondat, nekem meg el kellene döntenem, hogy mire is gondolt az angolra fordító személy.
A mondat: "The supplier shall inspect on his own responsibility and expenses the contracted items."
A válaszokat előre is köszönöm!
Sandor HEGYI
Hungary
saját felelősségére és költségére
Explanation:
Ez tartozik egybe:
"on his own responsibility and expenses"
vagyis saját felelősségére és költségére végzi el a szerződés tárgyát képező tételek vizsgálatát.

Ha így írták volna, rögtön érthetőbb lett volna:
"The supplier shall inspect the contracted items on his own responsibility and expenses."
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm Katalin!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6saját felelősségére és költségére
Katalin Horváth McClure
5a szállító a szerződött tételeket ellenőrizze saját felelősségi körében és költségéreAndras Szekany
4 +1* így erre nem lehet válaszolni, csak a teljes mondatra
Katalin Szilárd


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
on his own responsibility and expenses
saját felelősségére és költségére


Explanation:
Ez tartozik egybe:
"on his own responsibility and expenses"
vagyis saját felelősségére és költségére végzi el a szerződés tárgyát képező tételek vizsgálatát.

Ha így írták volna, rögtön érthetőbb lett volna:
"The supplier shall inspect the contracted items on his own responsibility and expenses."

Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Köszönöm Katalin!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Klára Kalamár
12 mins

agree  Ildiko Santana
1 hr

agree  Bernadett Trabert
19 hrs

agree  hollowman2
20 hrs

agree  Iosif JUHASZ
1 day 2 hrs

agree  Tradeuro Language Services
2 days 15 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
* így erre nem lehet válaszolni, csak a teljes mondatra


Explanation:
Szerintem így értelmes:

"The supplier shall inspect on his own responsibility and expenses the contracted items."

"A beszállítónak saját felelősségére és költségére kell a szerződéses tételeket átvizsgálnia."

vagy

"A beszállítónak saját felelősségére és költségére kell a szerződésben foglalt tételeket átvizsgálnia."

Katalin Szilárd
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 35
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a javaslatot.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Klára Kalamár
11 mins
  -> Köszönöm!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
a szállító a szerződött tételeket ellenőrizze saját felelősségi körében és költségére


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Köszönöm András.