KudoZ home » English to Latvian » Aerospace / Aviation / Space

air sickness bag

Latvian translation: maisiņš nelabuma gadījumam lidojuma laikā


15:23 Feb 18, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Aerospace / Aviation / Space / air passenger services
English term or phrase: air sickness bag
Bez konteksta, vienkaarshi uzskaitiijums, kur vajadziigs formaals nosaukums. Gluzhi par veemeklju maisinju negribeetos to saukt, bet nekas zoliidaaks nenaak praataa. :)
sancha
Latvia
Latvian translation:maisiņš nelabuma gadījumam lidojuma laikā
Explanation:
Maisiņš sliktas dūšas gadījumam lidojuma laikā
Lidojuma laikā izmantojams maisiņš, ja kļūst slikti
Vienreizējās izmantošanas maisiņš nelabuma gadījumos (lidojot)
Lidojumā izmantojams maisiņš, ja kļūst slikti

Laikam tā var turpināt līdz bezgalībai, visi mani varianti ir gari, bet varbūt kāds šķiet izmantojams
Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
Paldies visiem par paliidziibu!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1maisiņš nelabuma gadījumam lidojuma laikā
Inese Poga-Smith
4vienreizejais higieniskais maisinsh
Balttext
4vienreizējais maisiņš jūras slimībai
Burrell


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vienreizējais maisiņš jūras slimībai


Explanation:
Lai gan angliski ir divi termini - travel (motion) sickness, kas attiecas uz pārvietošanos ne pa ūdeni, un sea sickness, latviski visa veida pārvietošanās izraisītās nelabās dūšas parasti sauc par jūras slimību. Var jau izdomāt visu ko citu un dažreiz šī jēdziena apzīmēšanai tiek lietoti izteicieni ar palīgteikumiem.

Runājot par vienreizējās lietošanas higiēnas maisiņiem, jūs nu atvainojiet par atklātību, bet Anglijā tie ir domāti higiēniskām paketēm, kurus tad izmet atkritumu spainī. Tā kā vienreizējās lietošanas higiēnas maisiņš vismaz sieviešu lasītāju daļai noteikti izsauks nepareizas asociācijas.

http://www.sva.lv/ieteikumi_celotajiem.php

Jūras slimība. Vidēji katrs 20.ceļotājs transporta līdzekļos izjūt sliktu dūšu, pat vemšanu. Šādos gadījumos reizēm palīdz medikamentu lietošana. Braucot autobusā vai automašīnā, centieties sēdēt priekšējā sēdeklī. Logu ieteicams turēt atvērtu. Lidmašīnā centieties sēdēt virs spārniem vai riteņiem, bet kuģojot, aizņemiet kabīni kuģa vidū pēc iespējas tuvāk ūdens līnijai.

Burrell
United Kingdom
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vienreizejais higieniskais maisinsh


Explanation:
vienreizējais higiēniskais maisiņš

varbut ari vienkaarshaak: maisinsh sliktai duushai, piemeram

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-18 17:23:48 GMT)
--------------------------------------------------

...bikinj jau tomeer ir semantiska atshkiriba starp higienisko maisinju un higienas maisinju...


    Reference: http://www.sva.lv/epidemiologija/bileteni/ppais/sars/2003/SA...
Balttext
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
maisiņš nelabuma gadījumam lidojuma laikā


Explanation:
Maisiņš sliktas dūšas gadījumam lidojuma laikā
Lidojuma laikā izmantojams maisiņš, ja kļūst slikti
Vienreizējās izmantošanas maisiņš nelabuma gadījumos (lidojot)
Lidojumā izmantojams maisiņš, ja kļūst slikti

Laikam tā var turpināt līdz bezgalībai, visi mani varianti ir gari, bet varbūt kāds šķiet izmantojams

Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Paldies visiem par paliidziibu!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Doroteja
14 hrs
  -> Paldies, Doroteja!