KudoZ home » English to Latvian » Architecture

contract outline

Latvian translation: līguma kopsavilkums vai arī uzmetums


10:59 Mar 10, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture
English term or phrase: contract outline
līguma apraksts, melnraksts, uzmetums
Eriks
Latvian translation:līguma kopsavilkums vai arī uzmetums
Explanation:
atkarīgs no konteksta.
reizēm outline parādās dokumenta sākumā, kur reāli vajadzētu būt summary vai arī executive summary.
reizēm tas tiešām var būt uzmetums, lai ieskicētu galvenās tēzes u.tml. - savā ziņā tas arī ir summary par kaut ko vēl pilnībā nenoformulētu. īstā summary ir kopsavilkums par kaut ko jau noformulētu.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2līguma kopsavilkums vai arī uzmetums
Freimanis
4 +1līguma ietvars
Kaspars Gasuns


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
līguma ietvars


Explanation:
Tas gan, šķiet, vairāk no jurispundences.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-03-10 11:06:04 GMT)
--------------------------------------------------

Atvainojiet, jurisprudences.

Kaspars Gasuns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
Notes to answerer
Asker: Var būt gan jurisprudence gan arī arhitektūra, piem. Outline specification, kas plaši lietots arhitektūrā, galvenokārt ASV


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns: Jā, ar arhitektūru te būs tā mazāk sakara :)
4 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
līguma kopsavilkums vai arī uzmetums


Explanation:
atkarīgs no konteksta.
reizēm outline parādās dokumenta sākumā, kur reāli vajadzētu būt summary vai arī executive summary.
reizēm tas tiešām var būt uzmetums, lai ieskicētu galvenās tēzes u.tml. - savā ziņā tas arī ir summary par kaut ko vēl pilnībā nenoformulētu. īstā summary ir kopsavilkums par kaut ko jau noformulētu.

Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  biankonera
56 mins

agree  mjbjosh
1 day9 hrs