KudoZ home » English to Latvian » Automotive / Cars & Trucks

aluminium brushed fine grain

Latvian translation: alumīnija tekstūras apstrāde


11:59 Jan 17, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Marketing - Automotive / Cars & Trucks / Automašīnas interjers
English term or phrase: aluminium brushed fine grain
Tas ir automašīnas salona apdares elementu materiāls. Vai tas varētu būt pulēts alumīnijs?
Ilona Kangro
Latvia
Latvian translation:alumīnija tekstūras apstrāde
Explanation:
kā zināms, tīrs alumījs reaģē ar gaisu un noārdāts. reāli visi alumījoa izstrādājumi ir ar kaut ko pārklāti - visparastākajā varianta ar Al oksīdu. puelējot var tikai sanākt ziepes. arī pēc izskat brushed nav polished - skatīt bildi:www.albakitchens.com/BRUSHED_ALUMINIUM_Splash
tas ir viegli skrāpēts, kā ar suku apstrādāts. kā pareizi sauc nezinu, tagad modē ir anodēta virsma, bet tā ir vienmērīga, brushed ir ar tekstūru.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2008-01-18 14:25:16 GMT)
--------------------------------------------------

es arī domāju par skrāpēto, bet sašaubījos, jo kāds var nodomāt, ka brāķis. ir gadījies pirkt nerūsējošo tēraudu un granītu. tie var būt pulēti (tiešām spīd) un tad arī ar tādām kā švīkām. kaut kā to padarīšanu sauca, bet nevaru atcerēties.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pulēts alumīnijs
kavorka
3alumīnija tekstūras apstrāde
Freimanis


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pulēts alumīnijs


Explanation:
spriežot pēc visa, Jums bija taisnība.

http://auto.lv/auto/vieglie_auto/VW_EOS_tests.html
http://www.superauto.lv/articleVersion/show/par_cat_id/1/cat...

kavorka
Meets criteria
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
alumīnija tekstūras apstrāde


Explanation:
kā zināms, tīrs alumījs reaģē ar gaisu un noārdāts. reāli visi alumījoa izstrādājumi ir ar kaut ko pārklāti - visparastākajā varianta ar Al oksīdu. puelējot var tikai sanākt ziepes. arī pēc izskat brushed nav polished - skatīt bildi:www.albakitchens.com/BRUSHED_ALUMINIUM_Splash
tas ir viegli skrāpēts, kā ar suku apstrādāts. kā pareizi sauc nezinu, tagad modē ir anodēta virsma, bet tā ir vienmērīga, brushed ir ar tekstūru.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2008-01-18 14:25:16 GMT)
--------------------------------------------------

es arī domāju par skrāpēto, bet sašaubījos, jo kāds var nodomāt, ka brāķis. ir gadījies pirkt nerūsējošo tēraudu un granītu. tie var būt pulēti (tiešām spīd) un tad arī ar tādām kā švīkām. kaut kā to padarīšanu sauca, bet nevaru atcerēties.

Freimanis
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 43
Notes to answerer
Asker: Tad varbūt to varētu saukt par skrāpētu alumīniju?

Asker: Paldies, man šķiet, ka skrāpēts alumīnijs ir labāks variants, jo ir īsāks un konkrētāks.