KudoZ home » English to Latvian » Business/Commerce (general)

being put into receivership, administartive receivership

Latvian translation: uzņēmuma nodošana maksātnespējas administratora(m)/pārraudzībā


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:being put into receivership, administartive receivership
Latvian translation:uzņēmuma nodošana maksātnespējas administratora(m)/pārraudzībā
Entered by: xxxDAIGA

13:34 Sep 3, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general) / breach of the agreement
English term or phrase: being put into receivership, administartive receivership
...being put into receivership = Kļūst maksātnespējīgs? Bankrotē?
DAIGA VEIKMANE
Latvia
uzņēmuma nodošana maksātnespējas administratora(m)/pārraudzībā
Explanation:
Vispārīgi runājot - maksātnespējas procesa uzsākšana

Konkrētāk runājot - nodošana Receiver(ama)=maksātnespējas administatoram, administratoru ieceļ un pārrauga tiesa gan Latvijā (bija vesels lērums administratoru banku skandālos), gan citur.

Pārējo Kristīne ier labi paskaidrojusi



Dokumentu nodošana. •, Pierādījumu iegūšana un pierādīšana ... Tiesas pienākumos ietilpst arī maksātnespējas administratora kontrole. ...
ec.europa.eu/civiljustice/bankruptcy/bankruptcy_ger_lv.htm - 67k - Saglabātā kopija - Līdzīgās lapas
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tiesvedība
biankonera
3uzņēmuma nodošana maksātnespējas administratora(m)/pārraudzībā
Freimanis
3Skat. skaidrojumu.
Kristine Sprula (Lielause)


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Skat. skaidrojumu.


Explanation:
The process of appointment by a court of a receiver to take custody of the property, business, rents and profits of a party to a lawsuit pending a final decision on disbursement or an agreement that a receiver control the financial receipts of a person who is deeply in debt (insolvent) for the benefit of creditors. Thus, the term "the business is in receivership."n. the process of appointment by a court of a receiver to take custody of the property, business, rents and profits of a party to a lawsuit pending a final decision on disbursement or an agreement that a receiver control the financial receipts of a person who is deeply in debt (insolvent) for the benefit of creditors. Thus, the term "the business is in receivership."


    Reference: http://dictionary.law.com/definition2.asp?selected=1742&bold...
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tiesvedība


Explanation:
Receivership = tiesvedība.
being put into receivership = nodot tiesvedībai
administrative receivership = administratīvā tiesvedība

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-09-03 17:24:34 GMT)
--------------------------------------------------

runa ir par tiesvedību saistībā ar bankrota procedūru, cik man zināms

biankonera
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uzņēmuma nodošana maksātnespējas administratora(m)/pārraudzībā


Explanation:
Vispārīgi runājot - maksātnespējas procesa uzsākšana

Konkrētāk runājot - nodošana Receiver(ama)=maksātnespējas administatoram, administratoru ieceļ un pārrauga tiesa gan Latvijā (bija vesels lērums administratoru banku skandālos), gan citur.

Pārējo Kristīne ier labi paskaidrojusi



Dokumentu nodošana. •, Pierādījumu iegūšana un pierādīšana ... Tiesas pienākumos ietilpst arī maksātnespējas administratora kontrole. ...
ec.europa.eu/civiljustice/bankruptcy/bankruptcy_ger_lv.htm - 67k - Saglabātā kopija - Līdzīgās lapas


    ec.europa.eu/civiljustice/bankruptcy/bankruptcy_ger_lv.htm - 67k - Saglabātā kopija - Līdzīgās lapas
Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 29