KudoZ home » English to Latvian » Business/Commerce (general)

Limitation and capping

Latvian translation: procenta likmju svarstibu ierobezosana


14:09 Aug 2, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Limitation and capping
Ierobezojumi un ???
fsdfsdfsd sdfsdf
Luxembourg
Latvian translation:procenta likmju svarstibu ierobezosana
Explanation:
ÅĮŠŠ ėčģčņčšīāąķčå (źīėåįąķčč ńņąāīź ļšīöåķņą)
http://www.multitran.ru/c/m.exe?HL=2&L1=1&L2=2&EXT=0&s=cappi...
abiem vardiem ir lidziga nozime,tapec varetu tulkot vel ta:procenta likmju svarstibu un apjoma ierobezosana
Selected response from:

Agnese Bekere
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ierobežošana un kapitalizācija
VEIKMANE DAIGA
3 +2procenta likmju svarstibu ierobezosanaAgnese Bekere
4ierobe'zo'sana (limit'e'sana) un skaita vai apjoma noteik'sana (kaut kam)LIGA LINSSEN
4ierobežojumi un maksimālais apjomstinageta
2Atrasties zem spiediena???
Uldis Liepkalns


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
limitation and capping
Atrasties zem spiediena???


Explanation:
Ja par akcijaam: Placing selling pressure on a stock in an attempt to keep its price low or to move its price lower, in violation of NASD rules.


    Reference: http://www.investorwords.com/c1.htm#capping
Uldis Liepkalns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 42

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
limitation and capping
ierobežojumi un maksimālais apjoms


Explanation:
vai- ierobežojumi un maksimālā apjoma noteikšana
(nevar tak raxtīt ierobežojumi un maximālā apjoma ierobežojumi :))))
"...the capped VAT bases of the new Member States shall be calculated on the basis of two-thirds of their uncapped VAT base and two-thirds of their GNI."
"... attiecībā uz jaunajām dalībvalstīm PVN bāzes maksimuma ierobežojumu aprēķina, pamatojoties uz šo valstu PVN bāzes maksimuma ierobežojuma divām trešdaļām un NKI divām trešdaļām."
AKTS par Čehijas Republikas, Igaunijas Republikas, Kipras Republikas, Latvijas Republikas, Lietuvas Republikas, Ungārijas Republikas,Maltas Republikas, Polijas Republikas,Slovēnijas Republikas un Slovākijas Republikas pievienošanās nosacījumiem un pielāgojumiem Līgumos,kas ir Eiropas Savienības pamatā.



    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/en/treaties/dat/L_2003236EN/L20...
    Reference: http://www.am.gov.lv/lv/eu/3749/4004/4008/
tinageta
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
limitation and capping
ierobe'zo'sana (limit'e'sana) un skaita vai apjoma noteik'sana (kaut kam)


Explanation:
limita -tion - limit'e-'sana, ierobe'zo-'sana
5. limitation - an act of limiting or restricting (as by regulation)

cap - restrict the number or amount of; "We had to cap the number of people we can accept into our club"


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/limit
    Reference: http://www.thefreedictionary.com/cap
LIGA LINSSEN
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

7 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
limitation and capping
procenta likmju svarstibu ierobezosana


Explanation:
ÅĮŠŠ ėčģčņčšīāąķčå (źīėåįąķčč ńņąāīź ļšīöåķņą)
http://www.multitran.ru/c/m.exe?HL=2&L1=1&L2=2&EXT=0&s=cappi...
abiem vardiem ir lidziga nozime,tapec varetu tulkot vel ta:procenta likmju svarstibu un apjoma ierobezosana

Agnese Bekere
United States
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns
17 hrs

agree  ilbe: piekriitu tev
4 days

2255 days   confidence: Answerer confidence 5/5
limitation and capping
ierobežošana un kapitalizācija


Explanation:
Procentu kapitalizācija: procentu kapitalizāciju pirms nodošanas nosaka .. elastības ierobežošanai, lai noregulētu projektu finansējuma darījumus.


Example sentence(s):
  • Peļņa, kas aprēķināta, kapitalizējot nākotnes ienākumus no vērtspapirizēšanas.
  • Riska ierobežošanas uzskaites sistēma ir viena vai vairāku riska ierobežošanas instrumentu norādīšana.

    Reference: http://www.investopedia.com/terms/s/small-cap.asp
    Reference: http://eur-lex.europa.eu/.../LexUriServ.do?uri...
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 3