KudoZ home » English to Latvian » Electronics / Elect Eng

to shrink

Latvian translation: saraut, sarucin'at, samazin'at, izrais'it sarau'sanos,nos'edin'at


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to shrink
Latvian translation:saraut, sarucin'at, samazin'at, izrais'it sarau'sanos,nos'edin'at
Entered by: LIGA LINSSEN

07:58 Aug 13, 2004
English to Latvian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / cables
English term or phrase: to shrink
Using a soft yellow flame shrink from sleeve middle...
kontekets- elektrības kabeļu savienošana ar gāzi.
heat shrink ir saraušanās karstuma iedarbībā, bet problēma tā, ka nevis pats saraujas, bet kāds... sarucina? :)
tinageta
saraut, sarucin'at, samazin'at, izrais'it sarau'sanos,
Explanation:
metals that shrink when cooling — met'ali, kuri karstum'a sarujas

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 22 hrs 7 mins (2004-08-16 06:05:29 GMT)
--------------------------------------------------

tie\'si t\'a nepareizi iztulkoju, labojums:
metals that shrink when cooling — met\'ali, kuri aukstum\'a sarujas


--------------------------------------------------
Note added at 2 days 22 hrs 7 mins (2004-08-16 06:06:11 GMT)
--------------------------------------------------

t\'atad dzes\'ejot

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 5 hrs 27 mins (2004-08-16 13:26:16 GMT)
--------------------------------------------------

v\'el ar\'i \'seit \"to shrink\" - nos\'edin\'at
http://www.jauda.com/upload_file/Katalogi/Raychem/instrukcij...
Selected response from:

LIGA LINSSEN
Grading comment
viens no šiem noderēja :) paldies.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1saraut, sarucin'at, samazin'at, izrais'it sarau'sanos,LIGA LINSSEN
2Vai neiet runa par metinasanu?Vita Merkulova
1sapresēt
Vents Villers


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Vai neiet runa par metinasanu?


Explanation:
Vai saja gadijuma nav runa par gazes metinasanu - piemeram, izmantojot argona vai acetilena gazi?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 7 mins (2004-08-13 10:06:18 GMT)
--------------------------------------------------

Tad, iespejams, runa iet par sarausanos ne ipasi intensivas liesmas karstuma iedarbiba, t.i. operators izveido ne intensivu, dzeltenas krasas liesmu, un notiek sarausanas. Vispar, skiet, loti interesants teksts!

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 37 mins (2004-08-13 10:36:11 GMT)
--------------------------------------------------

Ne, diemzel nevaru panemt, bet, ja ir velme aprunaties par terminologiju, vari man uzrakstit uz pastinu vita30995@sos.lv

Vita Merkulova
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
sapresēt


Explanation:
izolācijas sapresēšana ar liesmas (karstuma) palīdzību

--------------------------------------------------
Note added at 2004-08-14 10:00:37 (GMT)
--------------------------------------------------

varbūt \"noblīvēt\", \"noblīvēšana\"... (IMHO)


    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=phr&q=shrink&sc=134
Vents Villers
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
saraut, sarucin'at, samazin'at, izrais'it sarau'sanos,


Explanation:
metals that shrink when cooling — met'ali, kuri karstum'a sarujas

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 22 hrs 7 mins (2004-08-16 06:05:29 GMT)
--------------------------------------------------

tie\'si t\'a nepareizi iztulkoju, labojums:
metals that shrink when cooling — met\'ali, kuri aukstum\'a sarujas


--------------------------------------------------
Note added at 2 days 22 hrs 7 mins (2004-08-16 06:06:11 GMT)
--------------------------------------------------

t\'atad dzes\'ejot

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 5 hrs 27 mins (2004-08-16 13:26:16 GMT)
--------------------------------------------------

v\'el ar\'i \'seit \"to shrink\" - nos\'edin\'at
http://www.jauda.com/upload_file/Katalogi/Raychem/instrukcij...


    Reference: http://www.brass-fittings-india.com/heat_shrink_end_caps/hea...
LIGA LINSSEN
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
Grading comment
viens no šiem noderēja :) paldies.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vents Villers: izraisīt saraušanos varētu būt OK, metāli gan saraujas dzesējot, nevis karsējot :))) Bet runa jau naf par metāliem:)
20 hrs
  -> paldies