KudoZ home » English to Latvian » Engineering (general)

BB mount-type chain device

Latvian translation: centra zobrata ķēdes pārslēdzējs


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:BB mount-type chain device
Latvian translation:centra zobrata ķēdes pārslēdzējs
Entered by: Ieva_Kupruka

05:24 Mar 14, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: BB mount-type chain device
Arī velosipēdam----

...(apakšējās ass/rāmja/monobloka/?) stiprinājuma tipa ķēdes mehānisms ??????
Ieva_Kupruka
United Kingdom
centra zobrata ķēdes pārslēdzējs
Explanation:
Ir divi "ātrumu" pārslēdzēji - priekšā, pie lielā zobrata (trīs stāvokļi parasti) un pie aizmugurējā zobrata (n-tie, bet parasti jau ar 7 aprobežojas).
Nav redzēti nepiestiprināmi, tāpēc EN mount-type var ignorēt, tas pats attiecas arī uz BB, kas vienkārši pasaka, ar ko stiprina.

Te var bildi apskatīt:

cage chain device.
800 x 533 - 84k - jpg
www.bikemagic.com
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pie monobloka montējams/stiprināms pārslēdzējs
Kaspars Gasuns
3 -1centra zobrata ķēdes pārslēdzējs
Freimanis


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bb mount-type chain device
pie monobloka montējams/stiprināms pārslēdzējs


Explanation:
Ar šo vajadzētu pietikt. (Pieļauju, ka BB ir bottom bracket.)


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Bottom_bracket
Kaspars Gasuns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janis Veveris (Mr.): Tieši tā -- pretstatā tradicionāli montējamam pārslēgam, ko nostiprina pie rāmja.
209 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
bb mount-type chain device
centra zobrata ķēdes pārslēdzējs


Explanation:
Ir divi "ātrumu" pārslēdzēji - priekšā, pie lielā zobrata (trīs stāvokļi parasti) un pie aizmugurējā zobrata (n-tie, bet parasti jau ar 7 aprobežojas).
Nav redzēti nepiestiprināmi, tāpēc EN mount-type var ignorēt, tas pats attiecas arī uz BB, kas vienkārši pasaka, ar ko stiprina.

Te var bildi apskatīt:

cage chain device.
800 x 533 - 84k - jpg
www.bikemagic.com

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 67
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Janis Veveris (Mr.): Neko te nevar ignorēt; sk. komentāru Kaspara atbildei.
209 days