KudoZ home » English to Latvian » Finance (general)

sales leads and introductions

Latvian translation: kontaktu dibināšana pārdošanas/tirdzniecības nolūkā


09:13 Apr 1, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / līgums
English term or phrase: sales leads and introductions
The Principal .... wishes to appoint the Agent as its agent for the generation of ***sales leads and introductions*** which appointment the Agent accepts, on the terms of this Agreement.
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Latvian translation:kontaktu dibināšana pārdošanas/tirdzniecības nolūkā
Explanation:
sakaru dibināšana preču/produktu/pakalpojumu realizēšanai

/realizācijas tirgus izveidei
realizācijas tirgus izveide, dibinot kontaktus
tirdzniecības/sadarbības partneru meklēšana tirgus apgūšanai
etc, etc.
jebkura tirdzniecības aģenta/pārstāvja uzdevums ir generate sales. Pirmais šī procesa posms ir kontaktu dibināšana. Lai cik smuki un sarežģīti to arī nesauktu, būtībā ir pavisam vienkārša un vienkārši to vajadzētu arī saukt.
Pārdošanas kanālus var sajukt channels of sales, par ko var runāt tad, kad esam nonākuši līdz tirdzniecības organizācijai - kādas pārdošsnas organizācijas mēs izmantosim, lai preci dabūtu tirgū: vairumtirgotājus, distributorus, mazumtirgotājus etc.

The sales lead (IPA: [l i d]) is the entering process entity and name of the first stage of a sales process. A lead is a person or group of persons identified as expressing some type of interest in a product or service. The lead may have a corporation or business associated with the person(s). Sales leads come from either marketing lead generation processes such as trade shows, direct marketing, literature, etc. or come from sales person prospecting activities
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kontaktu dibināšana pārdošanas/tirdzniecības nolūkā
Freimanis
3pārdošanas kanālu un iepazīstināšanas (ar precēm vai pakalpojumiem izveidošanai, izstrādāšanai)
Uldis Liepkalns


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pārdošanas kanālu un iepazīstināšanas (ar precēm vai pakalpojumiem izveidošanai, izstrādāšanai)


Explanation:
Vārdu sakot, aģenta uzdevums ir "galu" organizēšana :)

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 18

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontaktu dibināšana pārdošanas/tirdzniecības nolūkā


Explanation:
sakaru dibināšana preču/produktu/pakalpojumu realizēšanai

/realizācijas tirgus izveidei
realizācijas tirgus izveide, dibinot kontaktus
tirdzniecības/sadarbības partneru meklēšana tirgus apgūšanai
etc, etc.
jebkura tirdzniecības aģenta/pārstāvja uzdevums ir generate sales. Pirmais šī procesa posms ir kontaktu dibināšana. Lai cik smuki un sarežģīti to arī nesauktu, būtībā ir pavisam vienkārša un vienkārši to vajadzētu arī saukt.
Pārdošanas kanālus var sajukt channels of sales, par ko var runāt tad, kad esam nonākuši līdz tirdzniecības organizācijai - kādas pārdošsnas organizācijas mēs izmantosim, lai preci dabūtu tirgū: vairumtirgotājus, distributorus, mazumtirgotājus etc.

The sales lead (IPA: [l i d]) is the entering process entity and name of the first stage of a sales process. A lead is a person or group of persons identified as expressing some type of interest in a product or service. The lead may have a corporation or business associated with the person(s). Sales leads come from either marketing lead generation processes such as trade shows, direct marketing, literature, etc. or come from sales person prospecting activities

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 53
Grading comment
Paldies!