KudoZ home » English to Latvian » General / Conversation / Greetings / Letters

bike cages

Latvian translation: velosipēdu (pieslēgšanas/novietošanas) statīvs


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bike cages
Latvian translation:velosipēdu (pieslēgšanas/novietošanas) statīvs
Entered by: Burrell

10:10 Apr 5, 2007
English to Latvian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: bike cages
You are expected not ride bikes in any part of the school grounds and always remember to lock them in the bike cages

Tās ir tādas kā redeles, kur ievada riteņa priekšējo riteni un pieķēdē ar ķēdi un atslēgu. Anglijā tie ir pie skolām, lielveikaliem u.c. Manā laikā Latvijā tādi nebija.
Burrell
United Kingdom
velosipēdu (pieslēgšanas/novietošanas) statīvs
Explanation:
Nu, jau nu. Kad un kur tie laiki bijuši? Metināja no armatūras stieņiem un vēl tagad var atrast nesmalkās nelielveikalu stāvvietās.

kopīgi izpētot velosipēdu novietošanas iespējas Rīgā, ... par drošu tiek uzskatīts velosipēdu statīvs, kas ļauj pieslēgt velosipēda rāmi un abus riteņus ...
www.divritenis.lv/news2print.php?id=80 - 5k - Papildu rezultāts - Saglabātā kopija - Līdzīgās lapas
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1velosipēdu novietne(s)
Ilona Kangro
4velostatīvs
Kristaps Otrups
3velosipēdu (pieslēgšanas/novietošanas) statīvs
Freimanis


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
velosipēdu (pieslēgšanas/novietošanas) statīvs


Explanation:
Nu, jau nu. Kad un kur tie laiki bijuši? Metināja no armatūras stieņiem un vēl tagad var atrast nesmalkās nelielveikalu stāvvietās.

kopīgi izpētot velosipēdu novietošanas iespējas Rīgā, ... par drošu tiek uzskatīts velosipēdu statīvs, kas ļauj pieslēgt velosipēda rāmi un abus riteņus ...
www.divritenis.lv/news2print.php?id=80 - 5k - Papildu rezultāts - Saglabātā kopija - Līdzīgās lapas

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 103
Grading comment
Paldies!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
velostatīvs


Explanation:
Varbūt arī 'velosipēdu stāvvieta', ja tas nav tikai viens atsevišķs statīvs.


    Reference: http://www.veloriga.lv/?ct=velostavvietas
Kristaps Otrups
Denmark
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
velosipēdu novietne(s)


Explanation:
Atradu arī šādu vārdu salikumu.


    Reference: http://www.google.lv/search?hl=lv&q=%22velosip%C4%93du+novie...
Ilona Kangro
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh
7 days