KudoZ home » English to Latvian » General / Conversation / Greetings / Letters

to do things for you

Latvian translation: labprātāk palīdzēs jums


14:48 Feb 9, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: to do things for you
Do things for others. They will be more willing to do things for you.
Aigars Kalnins
Latvia
Latvian translation:labprātāk palīdzēs jums
Explanation:
palīdziet citiem un viņi labprātāk palīdzēs jums

will šeit izsaka vēlmi, gribēšanu un gatavību kaut ko darīt. burtiski tulkojot - viņi gribēs palīdzēt. šajā gadījumā daudz mazāk tas nozīmē "varēt" nākotnes varbūtības nozīme. tāda will nozīme ir vispār mazsastopama.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1skat. teikumu
Kristine Sprula (Lielause)
3labprātāk palīdzēs jums
Freimanis
3pakalpot Tev / palīdzēt Tev / rīkoties Tavā labā
Kaspars Gasuns


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pakalpot Tev / palīdzēt Tev / rīkoties Tavā labā


Explanation:
vispār jau diezgan neierobežoti Te var izteikties. viss atkarīgs no stila un pirmās daļas tulkojuma.

Kaspars Gasuns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 19

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
skat. teikumu


Explanation:
Palīdzi citiem cilvēkiem. Viņiem var rasties lielāka vēlme palīdzēt tev.
Strādā citu cilvēku labā. Viņiem var rasties lielāka vēlme strādāt tavā labā.
Un citi līdzīgi varianti.

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vents Villers
32 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
labprātāk palīdzēs jums


Explanation:
palīdziet citiem un viņi labprātāk palīdzēs jums

will šeit izsaka vēlmi, gribēšanu un gatavību kaut ko darīt. burtiski tulkojot - viņi gribēs palīdzēt. šajā gadījumā daudz mazāk tas nozīmē "varēt" nākotnes varbūtības nozīme. tāda will nozīme ir vispār mazsastopama.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 103
Grading comment
Paldies!