KudoZ home » English to Latvian » Insurance

gap insurance

Latvian translation: jaunvērtības apdrošināšana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gap insurance
Latvian translation:jaunvērtības apdrošināšana
Entered by: Evija Rimšāne

09:36 Aug 25, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / car insurance
English term or phrase: gap insurance
Pēc definīcijas man ir skaidrs, kas šī ir par apdrošināšanu, taču nekādi nespēju atrast pareizo terminu latviešu valodā šai "starpapdrošināšanai".
Definīcija un apraksts: http://personalinsure.about.com/od/policybasics/a/aa021405a_...
Varbūt kādam no Jums jau ir zināms šī vārda tulkojums, ja tāds maz eksistē (jo Latvijā principā ir tikai 2 auto apdroš. veidi - KASKO un OCTA)?
Evija Rimšāne
Latvia
jaunvērtības apdrošināšana
Explanation:
Nepavisam neesmu "konfidents", taču šķiet, ka "jaunvērtības apdrošināšana", ko piedāvā vairākas Latvijas AAS, vairāk vai mazāk atbilst "gap insurance" definīcijai.
Selected response from:

girc
Latvia
Grading comment
Paldies! Izrādījās, ka tā tomēr ir KASKO papildu "ekstra". Paldies arī Tev, Andri! Šoreiz tiešām tas attiecas tieši uz automobiļiem, taču noteikti ņemšu vērā Tavu ieteikumu NĪ jomā, ja nu kādreiz ievajadzēsies. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4virsapdrošināšana vai jaunvērtības apdrošināšana
Undine Krauze
2 +1jaunvērtības apdrošināšanagirc


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
jaunvērtības apdrošināšana


Explanation:
Nepavisam neesmu "konfidents", taču šķiet, ka "jaunvērtības apdrošināšana", ko piedāvā vairākas Latvijas AAS, vairāk vai mazāk atbilst "gap insurance" definīcijai.


    Reference: http://www.bta.lv/juse/fiziskampersonam/fizpersonam/auto_fiz...
    Reference: http://www.ergo.lv/lat/products/transport/kasko/description/
girc
Latvia
Meets criteria
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies! Izrādījās, ka tā tomēr ir KASKO papildu "ekstra". Paldies arī Tev, Andri! Šoreiz tiešām tas attiecas tieši uz automobiļiem, taču noteikti ņemšu vērā Tavu ieteikumu NĪ jomā, ja nu kādreiz ievajadzēsies. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ievastro
16 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
virsapdrošināšana vai jaunvērtības apdrošināšana


Explanation:
... ja tas ir auto, tad der jau piedāvātais variants (bet tas arī ir atkarīgs no apdrošinātājiem - dažādi termini vairākās firmās), bet nek. īpašumos - virsapdrošināšana.

Undine Krauze
Meets criteria
Native speaker of: Native in LatvianLatvian