KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

submit the dispute

Latvian translation: nodot strīda izskatīšanu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:submit the dispute
Latvian translation:nodot strīda izskatīšanu
Entered by: Burrell

11:51 Dec 16, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / EU legislation
English term or phrase: submit the dispute
In view of the interests at stake for the data subject, the obligation ***to submit the dispute** on data quality to the supervisors should remain.

Nezinu, kaa tieshi te tulkot dispute - striids, disputs, veel jo vairaak nav skaidrs, ko dariit ar iesniegshanu, nu nevar iesniegt disputu. Smadzenes jau putraa sagaajushas.
Burrell
United Kingdom
strīda izskatīšanu nodot
Explanation:
.... pienākums **strīda izskatīšanu nodot** VAI **iesniegt strīdīgos jautājumus***.....

Es noteikti neteiktu "disputs"
Selected response from:

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Grading comment
Paldies! Tieshi laikaa!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4iesniegt strīdu izskatīšanai tiesā
VEIKMANE DAIGA
4strīda izskatīšanu nodot
Kristine Sprula (Lielause)


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strīda izskatīšanu nodot


Explanation:
.... pienākums **strīda izskatīšanu nodot** VAI **iesniegt strīdīgos jautājumus***.....

Es noteikti neteiktu "disputs"


Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 34
Grading comment
Paldies! Tieshi laikaa!

1803 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
iesniegt strīdu izskatīšanai tiesā


Explanation:
17 jūl 2007 ... Ja vienošanās netiek ieviesta, puse, kas to pieprasa, var iesniegt strīdu izskatīšanai tiesā. Līgumiska vienošanās starp pusēm
Eiropas Komisija - Eiropas Tiesiskās sadarbības tīkls ... - [ Перевести эту страницу ]Ja tiesā uzsāk tiesvedību, šķīrējtiesas tribunālā iesniedz strīdu, panāk ...
ec.europa.eu › ... › Alternatīva strīdu izšķiršana


    Reference: http://ec.europa.eu/civiljustice/.../adr_fra_lv.htm
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian