KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

official duty passport vs service passport

Latvian translation: skat. skaidrojumu


17:38 Dec 19, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / EU legislation
English term or phrase: official duty passport vs service passport
Regulations governing the movement of holders of diplomatic, ***official duty and service passports***, and holders of laissez passers issued by certain International Intergovernmental Organisations to their officials.

Ja service passport ir dienesta pase, tad kaa lai taadaa gadiijumaa nosauc oficial duty passport? Dienesta pienaakumu pase? Sanaak mulkiibas.
Burrell
United Kingdom
Latvian translation:skat. skaidrojumu
Explanation:
service passport IR dienesta pase
official duty passport varbūt varētu būt amatpersonas pase?
Atradu linku, kur ir aprakstītas visas šīs pases. Ceru, ka tas nav tas, kas Jums jātulko :D


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 25 mins (2005-12-19 19:04:20 GMT)
--------------------------------------------------

Pie tam, Latvijā tādas ODP nemaz nav, tas nozīmē, ka nosaukums ir jāizdomā :(
Selected response from:

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5diplomātiskā pase
VEIKMANE DAIGA
3skat. skaidrojumu
Kristine Sprula (Lielause)


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skat. skaidrojumu


Explanation:
service passport IR dienesta pase
official duty passport varbūt varētu būt amatpersonas pase?
Atradu linku, kur ir aprakstītas visas šīs pases. Ceru, ka tas nav tas, kas Jums jātulko :D


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 25 mins (2005-12-19 19:04:20 GMT)
--------------------------------------------------

Pie tam, Latvijā tādas ODP nemaz nav, tas nozīmē, ka nosaukums ir jāizdomā :(


    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:PScI8vE63xcJ:www.finlex.f...
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 34
Grading comment
Paldies!

1799 days   confidence: Answerer confidence 5/5
diplomātiskā pase


Explanation:
Holders of a diplomatic or official duty passport should contact the French diplomatic representation in their place of residence for information on ...


Example sentence(s):
  • Diplomātiskā pase apliecina, ka tās uzrādītājs ir oficiāls Latvijas Republikas pārstāvis ārvalstīs. Diplomātisko pasu izsniegšanu un kontroli nosaka likums ...

    Reference: http://www.np.gov.lv/lv/.../passes/diplomat.html
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian