KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

Career Consular Official

Latvian translation: karjeras konsulārā amatpersona


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Career Consular Official
Latvian translation:karjeras konsulārā amatpersona
Entered by: tinageta

20:26 Dec 28, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / EU legislation
English term or phrase: Career Consular Official
Diemžēl konteksta nav. Speciālie dokumenti Spānijā tiek izsniegti šim te Career Consular Official, atvieglojot viņam iebraukšanu Spānijā bez vīzas.
Burrell
United Kingdom
karjeras konsulārā amatpersona
Explanation:
:Tarjeta especial (Speciālā caurlaide, zaļā krāsā); uz vāka rakstīts "Funcionario Consular de Carrera.Documento de Identidad" (Karjeras konsulārā amatpersona. Personu apliecinošs dokuments), ko izsniedz Spānijā akreditētām karjeras konsulārām amatpersonām. Dokumentam pieraksta burtu F, ja to izsniedz dzīvesbiedriem vai bērniem."

Avots:IZPILDU KOMITEJAS LēMUMS

(1999. gada 28. aprīlis)

par Kopīgās rokasgrāmatas un Kopīgās konsulārās instrukcijas gala variantu (SCH/Com-ex (99) 13)

Vēl varētu saukt arī par karjeras konsulāro ierēdni, piem.:
Ričards Entonijs Rovs ir Austrālijas valdības Ārlietu un tirdzniecības ministrijas vecākais karjeras ierēdnis un vecākais tieslietu padomnieks.
http://www.am.gov.lv/lv/Jaunumi/Latvijas-arlietas/2003/apr/3...

karjeras ierēdnis ir persona, kas "uzdienējusies", nevis ko iecēluši politiskie spēki.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 39 mins (2005-12-28 22:06:02 GMT)
--------------------------------------------------

Karjeras konsulārās amatpersonas Latvijas Republikas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās ārvalstīs, ņemot vērā šā likuma noteikumus, veic ārvalstīs dzīvojošu Latvijas pilsoņu un nepilsoņu civilstāvokļa aktu reģistrāciju, ja viņi ir uzrādījuši Latvijas Republikā izsniegtu personu apliecinošu dokumentu.

Avots:
Likumprojekts
Civilstāvokļa aktu likums
I nodaļa
2.pants.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 40 mins (2005-12-28 22:07:18 GMT)
--------------------------------------------------

Likumprojektā jaunā likuma 2. panta otrajā daļā attiecībā uz konsulārajām amatpersonām ieviests termins “karjeras”, jo konsulārā amatpersona ir Ārlietu ministrijas struktūrvienības ierēdnis, un tikai viņš ir tiesīgs veikt valsts uzticēto uzdevumu – civilstāvokļa aktu reģistrāciju.
Selected response from:

tinageta
Grading comment
Paldies! Tieshi desmitniekaa!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5karjeras konsulārā amatpersonatinageta
3 +1profesionāls konsulārais (vēstniecības) darbinieks
Kristine Sprula (Lielause)


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
career consular official
profesionāls konsulārais (vēstniecības) darbinieks


Explanation:
Palasot linkā doto tekstu, sanāk, ka šie CCO ir pretstatīti honorary consular officials


    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:9GQAqpS12lsJ:www.auswaert...
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  VEIKMANE DAIGA
1790 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
career consular official
karjeras konsulārā amatpersona


Explanation:
:Tarjeta especial (Speciālā caurlaide, zaļā krāsā); uz vāka rakstīts "Funcionario Consular de Carrera.Documento de Identidad" (Karjeras konsulārā amatpersona. Personu apliecinošs dokuments), ko izsniedz Spānijā akreditētām karjeras konsulārām amatpersonām. Dokumentam pieraksta burtu F, ja to izsniedz dzīvesbiedriem vai bērniem."

Avots:IZPILDU KOMITEJAS LēMUMS

(1999. gada 28. aprīlis)

par Kopīgās rokasgrāmatas un Kopīgās konsulārās instrukcijas gala variantu (SCH/Com-ex (99) 13)

Vēl varētu saukt arī par karjeras konsulāro ierēdni, piem.:
Ričards Entonijs Rovs ir Austrālijas valdības Ārlietu un tirdzniecības ministrijas vecākais karjeras ierēdnis un vecākais tieslietu padomnieks.
http://www.am.gov.lv/lv/Jaunumi/Latvijas-arlietas/2003/apr/3...

karjeras ierēdnis ir persona, kas "uzdienējusies", nevis ko iecēluši politiskie spēki.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 39 mins (2005-12-28 22:06:02 GMT)
--------------------------------------------------

Karjeras konsulārās amatpersonas Latvijas Republikas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās ārvalstīs, ņemot vērā šā likuma noteikumus, veic ārvalstīs dzīvojošu Latvijas pilsoņu un nepilsoņu civilstāvokļa aktu reģistrāciju, ja viņi ir uzrādījuši Latvijas Republikā izsniegtu personu apliecinošu dokumentu.

Avots:
Likumprojekts
Civilstāvokļa aktu likums
I nodaļa
2.pants.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 40 mins (2005-12-28 22:07:18 GMT)
--------------------------------------------------

Likumprojektā jaunā likuma 2. panta otrajā daļā attiecībā uz konsulārajām amatpersonām ieviests termins “karjeras”, jo konsulārā amatpersona ir Ārlietu ministrijas struktūrvienības ierēdnis, un tikai viņš ir tiesīgs veikt valsts uzticēto uzdevumu – civilstāvokļa aktu reģistrāciju.

tinageta
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 62
Grading comment
Paldies! Tieshi desmitniekaa!