KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

submitted by the Secretary-General, to Parliament's Internal Rules

Latvian translation: ko ģenerālsekretārs iesniedza iekļaušanai parlamenta iekšējos noteikumos


15:08 Nov 11, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Law (general) / Eiropas Parlaments
English term or phrase: submitted by the Secretary-General, to Parliament's Internal Rules
"ko ģenerālsekretārs iesniedza Parlamenta Iekšējiem noteikumiem" ???
Ilze Berzina
United States
Latvian translation:ko ģenerālsekretārs iesniedza iekļaušanai parlamenta iekšējos noteikumos
Explanation:
Apmēram tā. Viņš iesniedza kaut kādus priekšlikumus, lai tie tiktu iekļauti iekšējos noteikumos. Ja tas tā varētu būt, paliek gan neskaidrs vai tie ir tikai priekšlikumi, vai viņš arī vienpersoniski tos tur jau ir iekļāvis (atkarīgs no procedūras).
Selected response from:

Janis Auzins
Grading comment
paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sk. skaidrojumu
Evija Rimšāne
2ko ģenerālsekretārs iesniedza iekļaušanai parlamenta iekšējos noteikumosJanis Auzins


Discussion entries: 3





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
submitted by the secretary-general, to parliament's internal rules
ko ģenerālsekretārs iesniedza iekļaušanai parlamenta iekšējos noteikumos


Explanation:
Apmēram tā. Viņš iesniedza kaut kādus priekšlikumus, lai tie tiktu iekļauti iekšējos noteikumos. Ja tas tā varētu būt, paliek gan neskaidrs vai tie ir tikai priekšlikumi, vai viņš arī vienpersoniski tos tur jau ir iekļāvis (atkarīgs no procedūras).

Janis Auzins
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
paldies

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
submitted by the secretary-general, to parliament's internal rules
sk. skaidrojumu


Explanation:
Nu jau tā bilde tapa skaidra, kad ir lasāms viss teikums:)
"to Parliament's Internal Rules" attiecas uz citu teikuma daļu, t.i., ja izņemtu ārā iestarpinājumu, kas ir komatos, sanāktu "......to seek the opinion of the Committee on Budgetary Control on a proposed revision to Parliament's Internal Rules.....".
Teikumu tulkotu šādi: 2004. gada 1. decembra sanāksmē Birojs nolēma panākt Budžeta kontroles komitejas atzinumu par ģenerālsekretāra izteikto ierosinājumu pārskatīt Parlamenta iekšējos noteikumus par budžeta īstenošanu.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-11-12 11:53:02 GMT)
--------------------------------------------------

varbūt var nedaudz skanīgāk šo teikumu pārveidot, tas uztapa "uz ātro" :)

Evija Rimšāne
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh
9 hrs