KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

Statement of Arrangements

Latvian translation: paziņojums par bērnu apgādību


10:28 Nov 10, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Divorce proceedings
English term or phrase: Statement of Arrangements
Statement of arrangements for children

If you wish to start divorce proceedings against your spouse and you have children, you need to complete this form setting out the details of arrangements for the children after the divorce, e.g. accommodation, maintenance and childcare. It covers children born to you and your spouse, as well as those born to one partner but living as part of your family. You must then file this form with the divorce petition at the county court or Principal Registry in London. Note that this procedure is only valid for uncontested divorces. In addition, this document is only for use in England & Wales.
Ieva_Kupruka
United Kingdom
Latvian translation:paziņojums par bērnu apgādību
Explanation:
Spriežot pēc konteksta un ņemot vērā to, ko dara Latvijas tiesas. Latvijā par bērnu apgādību spriež tiesa pēc vecāku lūguma un ņemot vērā vecāku mantisko stāvokli. Nav manīts, ka pirms tiesas kāds iesniedz konkrētu dokumentu par tālāko rīcību ar bērniem. Iespējams, ka tieša ekvivalenta un līdz ar to oficiāla tulkojuma tam nav.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies! (Silts nāk ar sildīšanu un labs nāk ar gaidīšanu, - jeb kāds nu tur tas teiciens bija... :) Labi, ka ar atbildēm uz jautājumien nenotiek tāpat...)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4iesniegums par bērnu aizgādībusologirl
4ziņojums par bērnu aprūpes pasākumiem
Inese Poga-Smith
3 +1paziņojums par bērnu apgādību
Freimanis


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
statement of arrangements
paziņojums par bērnu apgādību


Explanation:
Spriežot pēc konteksta un ņemot vērā to, ko dara Latvijas tiesas. Latvijā par bērnu apgādību spriež tiesa pēc vecāku lūguma un ņemot vērā vecāku mantisko stāvokli. Nav manīts, ka pirms tiesas kāds iesniedz konkrētu dokumentu par tālāko rīcību ar bērniem. Iespējams, ka tieša ekvivalenta un līdz ar to oficiāla tulkojuma tam nav.

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 225
Grading comment
Paldies! (Silts nāk ar sildīšanu un labs nāk ar gaidīšanu, - jeb kāds nu tur tas teiciens bija... :) Labi, ka ar atbildēm uz jautājumien nenotiek tāpat...)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Doroteja
382 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
statement of arrangements
ziņojums par bērnu aprūpes pasākumiem


Explanation:
Šī veidlapa droši vien nav jāaizpilda Latvijā, bet UK.
Visu veidlapu var atrast:
http://www.hmcourts-service.gov.uk/courtfinder/forms/d8a_120...


Inese Poga-Smith
Canada
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 76

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
statement of arrangements
iesniegums par bērnu aizgādību


Explanation:
Civillikums
"177. Līdz pilngadības sasniegšanai (219.p.) bērns ir vecāku aizgādībā.

Aizgādība ir vecāku tiesības un pienākums rūpēties par bērnu un viņa mantu un pārstāvēt bērnu viņa personiskajās un mantiskajās attiecībās.

Rūpes par bērnu nozīmē viņa aprūpi, uzraudzību un tiesības noteikt viņa dzīvesvietu.

Bērna aprūpe nozīmē viņa uzturēšanu, t.i., ēdiena, apģērba, mājokļa un veselības aprūpes nodrošināšanu, bērna kopšanu un viņa izglītošanu un audzināšanu (garīgās un fiziskās attīstības nodrošināšana, pēc iespējas ievērojot viņa individualitāti, spējas un intereses un sagatavojot bērnu sabiedriski derīgam darbam).

Bērna uzraudzība nozīmē rūpes par bērna paša drošību un trešās personas apdraudējuma novēršanu.

Ar tiesībām noteikt bērna dzīvesvietu saprotama dzīvesvietas ģeogrāfiskā izvēle un mājokļa izvēle.

Rūpes par bērna mantu nozīmē gādību par bērna mantas uzturēšanu un izmantošanu tās saglabāšanai un vairošanai.

178. Kopā dzīvojoši vecāki aizgādību īsteno kopīgi. Ja starp vecākiem rodas domstarpības, tās izšķir bāriņtiesa, ja likumā nav noteikts citādi."


sologirl
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian