KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

crime committed against purity of public affairs

Latvian translation: sabiedrisko jomu regulējošo normu pārkāpums


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crime committed against purity of public affairs
Latvian translation:sabiedrisko jomu regulējošo normu pārkāpums
Entered by: Egils Turks

07:29 Feb 13, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Likumdošana
English term or phrase: crime committed against purity of public affairs
Amatpersonas noziegums?
Egils Turks
Latvia
sabiedrisko jomu regulējošo normu pārkāpums
Explanation:
pārkāpējs var nebūt amatpersona. amatpersona Latvijas likumos ir definēta. tā varētu būt arī citur. bet publiskajā lauciņā var darboties jebkurš, kas pretendē uz amatpersonas statusu. piemēram, kāds organizē sev prezidenta kampaņu, un kādu piekukuļo, lai dabūtu lētu ētera laiku. šis kāds varbūt jebkurš.

vai tas ir crime, ir vēl jāpierāda. pagaidām tas ir tikai iespējams pārkāpums. turklāt arī valodnieciski crime ir divas nozīmes - criminally punishable act and any act of wrongdoing.

normas savukārt var būt gan likumi, gan tiem pakārtoti normatīvie akti, vai pat morāles normas. ja ir plašāks konteksts, var izvēlēties vienu vai abus taustāmos, vai atstāt vispārīgo "normas".
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sabiedrisko jomu regulējošo normu pārkāpums
Freimanis
3noziegums pret sabiedrisko lietu caurskatāmībuAlise Krukovska


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
noziegums pret sabiedrisko lietu caurskatāmību


Explanation:
Domāju, ka tas saistīts ar amatpersonu noziegumu, kas iestājies slēpjot publiskojamo informāciju.

Alise Krukovska
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sabiedrisko jomu regulējošo normu pārkāpums


Explanation:
pārkāpējs var nebūt amatpersona. amatpersona Latvijas likumos ir definēta. tā varētu būt arī citur. bet publiskajā lauciņā var darboties jebkurš, kas pretendē uz amatpersonas statusu. piemēram, kāds organizē sev prezidenta kampaņu, un kādu piekukuļo, lai dabūtu lētu ētera laiku. šis kāds varbūt jebkurš.

vai tas ir crime, ir vēl jāpierāda. pagaidām tas ir tikai iespējams pārkāpums. turklāt arī valodnieciski crime ir divas nozīmes - criminally punishable act and any act of wrongdoing.

normas savukārt var būt gan likumi, gan tiem pakārtoti normatīvie akti, vai pat morāles normas. ja ir plašāks konteksts, var izvēlēties vienu vai abus taustāmos, vai atstāt vispārīgo "normas".

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 225
Grading comment
Paldies.