KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

contribution on topical issue

Latvian translation: viedoklis, kas izteikts par aktuālu jautājumu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:contribution on topical issue
Latvian translation:viedoklis, kas izteikts par aktuālu jautājumu
Entered by: xxxDAIGA

05:59 Dec 10, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: contribution on topical issue
Ieguldījums vai strīdus jautājums starptautiskajās tiesībās?
DAIGA VEIKMANE
Latvia
viedoklis [kas izteikts] par aktuālu jautājumu, darbs aktuālas problēmas/jautājuma risināšanā
Explanation:
Būtu noderīgi zināt drusku plašāku kontekstu. Esošā frāze neliekas kaut kas specifisks, drīzāk - vispārīgs teksts?
Selected response from:

Renu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3viedoklis [kas izteikts] par aktuālu jautājumu, darbs aktuālas problēmas/jautājuma risināšanāRenu
3varianti
ilbe


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
viedoklis [kas izteikts] par aktuālu jautājumu, darbs aktuālas problēmas/jautājuma risināšanā


Explanation:
Būtu noderīgi zināt drusku plašāku kontekstu. Esošā frāze neliekas kaut kas specifisks, drīzāk - vispārīgs teksts?

Renu
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns
1 hr

agree  Burrell
3 hrs

agree  Austra Muizniece
6 hrs

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
varianti


Explanation:
Ja buutu vairaak konteksta...
varianti: raksts, publikaacija(zhurnaalaa)par aktuaalu jautaajumu; daliiba(piedaliishanaas) aktualas probleemas risinaashanaa;

ilbe
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 2