KudoZ home » English to Latvian » Law/Patents

FDA

Latvian translation: PZA


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:FDA
Latvian translation:PZA
Entered by: Vents Villers

15:07 Jan 16, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: FDA
food & drug administration (USA)
Varbuut kaads var pateikt kaads ir latvijaa vispaarpiennemtais nosaukums???
Vents Villers
ASV Pārtikas un Zāļu Administrācija/institūcijā
Explanation:
A/S “Kaija” ir piereģistrēta ASV pārtikas produktu kontroles institūcijā – FDA (Food and Drug Administration).

www.vamotors.lv/lat/produkti/part-rup/
Selected response from:

Juri Istjagin. Ph.D.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ASV Pārtikas un Zāļu Administrācija/institūcijā
Juri Istjagin. Ph.D.
4ASV Paartikas un Zaalju paarvaldexxxRenoir_LV


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ASV Pārtikas un Zāļu Administrācija/institūcijā


Explanation:
A/S “Kaija” ir piereģistrēta ASV pārtikas produktu kontroles institūcijā – FDA (Food and Drug Administration).

www.vamotors.lv/lat/produkti/part-rup/


Juri Istjagin. Ph.D.
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns: http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?p=dict&String=exac...
40 mins

agree  Antra Hood: vel varetu teikt- medikamentu
4 hrs

disagree  Austra Muizniece: ASV Pārtikas un medikamentu pārvalde.Vārdam "administrācija"latviski ir krietni sauraka nozime ka administration angliski.
47 days

227 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fda
ASV Paartikas un Zaalju paarvalde


Explanation:
Latviski "paarvalde" skan labaak nekaa "instituucija", kas ir ljoti anglisks vaards, un tulkojumos arii atrodams shaada veida FDA tulkojums, skat. linku zemaak.


    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/lv/dd/docs/2003/32003D0863-LV.d...
xxxRenoir_LV
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in pair: 2