KudoZ home » English to Latvian » Linguistics

constituent

Latvian translation: (ieinteresētā) lietotāju grupa/(ieinteresētā) klientūras daļa


16:21 Oct 21, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: constituent
For a successful start of the process of setting up a CSIRT it is important to have a clear vision of the possible services the team can provide to its customers, in the “CSIRT world” better known as ‘constituents

Saukt klientus par sastāvdaļām un komponentiem
negribētos, konstituenti nav bieži dzirdēti ...

Tas ir ES teksts par datu drošību.
Freimanis
Latvian translation:(ieinteresētā) lietotāju grupa/(ieinteresētā) klientūras daļa
Explanation:
Potenciālā pakalpojuma izmantošanā ieinteresētā lietotāju vai klientu daļa.
Tā konkrētā klientūras daļa, kuru šis pakalpojums vai serviss interesē, jo katrai datordrošības komandai vajadzēti sniegt pakalpojumus, kas vērsti uz specifisku jomu aizsardzību.
Tāds ierosinājums radās, palasot tekstus:
http://www.enisa.europa.eu/cert_guide/pages/05_01_04.htm

un

http://www.cert.org/csirts/services.html



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-10-21 20:40:48 GMT)
--------------------------------------------------

Pavisam aizmirsu, pievienot šo te, nav nakas pārāk, bet varbūt var izmantot:
http://72.14.205.104/search?q=cache:-UShUrUHjpQJ:www.eps.gov...
Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
paldies
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(ieinteresētā) lietotāju grupa/(ieinteresētā) klientūras daļa
Inese Poga-Smith
2vēlētājsJanis Auzins


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(ieinteresētā) lietotāju grupa/(ieinteresētā) klientūras daļa


Explanation:
Potenciālā pakalpojuma izmantošanā ieinteresētā lietotāju vai klientu daļa.
Tā konkrētā klientūras daļa, kuru šis pakalpojums vai serviss interesē, jo katrai datordrošības komandai vajadzēti sniegt pakalpojumus, kas vērsti uz specifisku jomu aizsardzību.
Tāds ierosinājums radās, palasot tekstus:
http://www.enisa.europa.eu/cert_guide/pages/05_01_04.htm

un

http://www.cert.org/csirts/services.html



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-10-21 20:40:48 GMT)
--------------------------------------------------

Pavisam aizmirsu, pievienot šo te, nav nakas pārāk, bet varbūt var izmantot:
http://72.14.205.104/search?q=cache:-UShUrUHjpQJ:www.eps.gov...

Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 18
Grading comment
paldies
Notes to answerer
Asker: der un neder, jo daudzviet parādās atvasinājumi. constituency=customer base=klientūra vai klientu bāze constituents=customer group= klientu grupa, kas pati par sevi jau ir daļa un tas "atņem" Jūsu piedāvāto vienskaitļa nozīmi. vienu brīdi gribēju nosaukt par abonentiem,m bet tas atteiktos tikai uiz coomercial constituents, kas par pakalpojumu maksā. man paliek vienkārši lietotājs, lietotāji, klientūra vai sarežģitais konstitutuents, konstituenti, klientūra. nav viena sakne.


2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vēlētājs


Explanation:
Es domāju, ka atsauce tekstā ir tieši uz šo vārda "constituent" nozīmi. Varbūt viņi tajā kompānijā savus klientus tiešām sauc par vēlētājiem, kas viņiem to var liegt?

Janis Auzins
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian