KudoZ home » English to Latvian » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

granular foundation thickness

Latvian translation: granulētās/granulveida materiāla pamatnes biezums


11:00 Apr 5, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / ceļu būvniecība
English term or phrase: granular foundation thickness
Tramvaja līniju būve,

netiek pieņemts tulkojums "graudainā pamata biezums"
DAIGA VEIKMANE
Latvia
Latvian translation:granulētās/granulveida materiāla pamatnes biezums
Explanation:
granulometriskais sastāvs GOST 12536-79 - lieto visos grunts paraugu testos

būtiska grunts ģeotehniskā īpašība neatkarīgi no tā, vai dabiski vai mākslīgi veidota

Selected response from:

Freimanis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3granulētās/granulveida materiāla pamatnes biezums
Freimanis
3grants vai akmeņu slāņa biezums
Burrell


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grants vai akmeņu slāņa biezums


Explanation:
Tramvaja līnijas parasti liek uz akmeņu slāņa. Tie akmeņi ir golfa bumbiņu lielumā.

Burrell
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
granulētās/granulveida materiāla pamatnes biezums


Explanation:
granulometriskais sastāvs GOST 12536-79 - lieto visos grunts paraugu testos

būtiska grunts ģeotehniskā īpašība neatkarīgi no tā, vai dabiski vai mākslīgi veidota



Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 24