KudoZ home » English to Latvian » Mathematics & Statistics

tree diagram

Latvian translation: kokveida diagramma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tree diagram
Latvian translation:kokveida diagramma
Entered by: Freimanis

16:47 Aug 30, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics
English term or phrase: tree diagram
Te ir arī definīcija: a diagram in which all the possible outcomes of a given event are displayed, bet diemžēl nekādi nespēju atrast latvisko terminu. Jau iepriekš pateicos visiem, kas palīdzēs :)
sancha
Latvia
kokveida diagramma
Explanation:
Ar matemātiku vai statistiku tam maz sakars. Patiesībā nekāds.
Kokveida diagrammās parasti attēlo lēmumu vai risinājumu iespējamo struktūru. Tas tiek zimētas kā koki ar zariem. Katrs lielais zars ir viena iespēja, katrs mazais zariņš iespēju sazarojums.

Piemēram, vēlos iegādāties mājokli=stumbrs. dzīvoklis'= viens zars. jaunuzceltā mājā= viens zariņs. padomijas laikā celtā mājā= cits zariņs. 109 sērijas= vēl mazāks zariņs utt. privātā māja= lirels zars utt.

Grafiskā diagramma. 4. Kokveida diagrammas. MS WORD ļauj zīmēt kokveida ... Kokveida diagramma. 5. Formulas. Izmantojot MS Equation (Insert – Object. ...
www.ief.rtu.lv/kozlovskis/Vakarnieki/1_semestris/2_uzdevums... - Papildu rezultāts - Līdzīgās lapas
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kokveida diagramma
Freimanis
3sazarotā diagramma
Laine
3sistemātiskā diagrammatinageta


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kokveida diagramma


Explanation:
Ar matemātiku vai statistiku tam maz sakars. Patiesībā nekāds.
Kokveida diagrammās parasti attēlo lēmumu vai risinājumu iespējamo struktūru. Tas tiek zimētas kā koki ar zariem. Katrs lielais zars ir viena iespēja, katrs mazais zariņš iespēju sazarojums.

Piemēram, vēlos iegādāties mājokli=stumbrs. dzīvoklis'= viens zars. jaunuzceltā mājā= viens zariņs. padomijas laikā celtā mājā= cits zariņs. 109 sērijas= vēl mazāks zariņs utt. privātā māja= lirels zars utt.

Grafiskā diagramma. 4. Kokveida diagrammas. MS WORD ļauj zīmēt kokveida ... Kokveida diagramma. 5. Formulas. Izmantojot MS Equation (Insert – Object. ...
www.ief.rtu.lv/kozlovskis/Vakarnieki/1_semestris/2_uzdevums... - Papildu rezultāts - Līdzīgās lapas

Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 6
Grading comment
Liels paldies visiem!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sistemātiskā diagramma


Explanation:
Vadības zinību bakalaura studiju programma

2.5. Jaunie kvalitātes vadīšanas instrumenti.
2.5.1. Saistību diagramma (Relations Diagram).
2.5.2. Līdzībudiagramma (Affinity diagram or KJ method).
2.5.3. Sistemātiskā diagramma (Systematic Diagram or
Tree Diagram).
2.5.4. Matricas diagramma (Matrix Diagram).
2.5.5. Matricas datu analīze (Matrix Data Analysis).
2.5.6. Procesa lēmuma programmas diagramma (Process
Decision Program Chart or PDPC).
2.5.7. Bultas diagramma (Arrow Diagram).

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-08-30 21:56:30 GMT)
--------------------------------------------------

Tree Diagram

Also called: systematic diagram, tree analysis, analytical tree, hierarchy diagram
http://www.asq.org/learn-about-quality/new-management-planni...

The Tree Diagram is one of the second seven tools. It is also called a Systematic Diagram or Dendrogram.
http://syque.com/quality_tools/toolbook/Tree/tree.htm


    Reference: http://www.evf.lu.lv/metodiskie_noradijumi/VAD_ZIN/Vad_Zin_B...
tinageta
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sazarotā diagramma


Explanation:

Latviskāk, manuprāt, būtu "sazarotā diagramma". Te arī atsauce5. punktā uz līdzīgu tulkojumu :

Kursu apraksts-plāns
1.Problēmu risināšana produkta dzīves cikla laikā.
2.Statistiskā procesu vadība (SPC-Statistical Process Control)
3. Iepriekšējie kvalitātes vadības instrumenti.
4. Preventīvā kļūdu atklāšana

5. Sazarotā kļūdu analīze (ETA-Failure Tree Analysis)
[..]

skat. saiti: http://72.14.209.104/search?q=cache:j18jpZ89ygIJ:https://lui...

5. Sazarotā kļūdu analīze (ETA-Failure Tree Analysis)

6. Kļūdu veidu un ietekme analīze
7. Nepārtraukti uzlabojumi un standartizācija
8. Plānošana. Hoshin plānošana, stratēģiskā plānošana un grupēšana
9. Jaunie kvalitātes vadīšanas instrumenti
10. Saistību diagramma, līdzību diagramma, sistemātiskā diagramma
11. Matricas diagramma, matricas datu analīze
12. Procesa lēmuma programmas diagramma, bultas diagramma
13. Septiņi produkta plānošanas instrumenti
14. Eksperimentu plānošana
15. Starpfunkcionālie uzlabojumi



Laine
Native speaker of: Native in LatvianLatvian