KudoZ home » English to Latvian » Mechanics / Mech Engineering

capacitive sensor

Latvian translation: kapacitātes sensors


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:capacitive sensor
Latvian translation:kapacitātes sensors

12:20 Jul 25, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering / other
English term or phrase: capacitive sensor
Raidiitaaja sastaavdala.
Klavs Kalnacs
kapacitātes sensors
Explanation:
TO-348 Maģiskais slēdzis (the magical switch) - digitāls kapacitātes sensors, kas var aizvietot mehāniskos slēdžus (Vācija)
www.innovation.lv/irc/IRC_inf_izd/nr22/IRC_22_02.htm

kapacitātes blīvuma sensorus vai citus pietuvošanās sensorus
http://www.vidm.gov.lv/vide/LIK/radiac/L508.htm
Selected response from:

Doroteja
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kapacitatīvs devējs (sensors)
Valters Feists
2 +1kapacitātes sensorsDoroteja


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
kapacitātes sensors


Explanation:
TO-348 Maģiskais slēdzis (the magical switch) - digitāls kapacitātes sensors, kas var aizvietot mehāniskos slēdžus (Vācija)
www.innovation.lv/irc/IRC_inf_izd/nr22/IRC_22_02.htm

kapacitātes blīvuma sensorus vai citus pietuvošanās sensorus
http://www.vidm.gov.lv/vide/LIK/radiac/L508.htm

Doroteja
Latvia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 10
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns
35 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kapacitatīvs devējs (sensors)


Explanation:
Tā ir pēc politeh.vārdnīcas.
Mērķis nav mērīt kapacitāti (cik daudz elektriskā lādiņa var uzkrāt, ietilpību), bet noteikt kādu citu parametru (piemēram, blīvumu) vai signālu ar kapacitatīva paņēmiena palīdzību.


    Reference: http://zone.ni.com/devzone/conceptd.nsf/webmain/7907B493616E...
    Reference: http://news.thomasnet.com/fullstory/452761
Valters Feists
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 23