KudoZ home » English to Latvian » Mechanics / Mech Engineering

carriage bracket rollers

Latvian translation: shasijas jeb raamja kronshteinu rullishi

17:33 Oct 22, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / forklift
English term or phrase: carriage bracket rollers
No autoiekrāvēja rokasgrāmatas.

CHASSIS & BODY MAINTENANCE SCHEDULE
1. Brake pedal free play
2. Parking brake operation
[..]
5. Damage of carriage bracket rollers

Cita konteksta nav. Tekstā parādās tikai šajā vietā.
tinageta
Latvian translation:shasijas jeb raamja kronshteinu rullishi
Explanation:
Nesen remonteeju mashiinu. Kas tas vareetu buut. Pie raamja piestiprinaats kronshteins citiem vaardiem - U formas skava. Skavai katraa saanaa ir caurums - caurumam cauri iet metaala serdenis, kam parasti apkaart ir vai nu gumija vai cita triecienus vai berzi (var buut lodiishu gultnis vai skroshrinkjis vai arii miiksta metaala ieliktnis vai viekaarshi roteejosha metaala chaula)absorbeejosha chaula. Ja tas ir no gumijas vai miikstmetaala, tad parasti taas sauc par bukseem (bushings). Serdenja vieta var buut arii ass, ap kuru kaut kas rotee vai kustas. Ta kaa runa ir par apkopi, tad droshi vien taa manta ir izljurkaajusies un jaanomaina. Nedomaaju, ka tie ir veltnji, jo veltnji pashi parvada kustiibu nevis kaut ko tur pie ramja.Veltnim arii nav jaabuut stiprinaatam kronshteinaa.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3shasijas jeb raamja kronshteinu rullishi
Freimanis
3statīva kronšteina veltņi
Burrell


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
statīva kronšteina veltņi


Explanation:
statīva kronšteina veltņi

Bet tas tiešām ir tikai educated guess. Es tikko pabeidzu milzīgu tehnisku prjektu, pilnu ar šādiemn pašiem un vēl briesmīgājiem bezkonteksta terminiem.

Burrell
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 64

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shasijas jeb raamja kronshteinu rullishi


Explanation:
Nesen remonteeju mashiinu. Kas tas vareetu buut. Pie raamja piestiprinaats kronshteins citiem vaardiem - U formas skava. Skavai katraa saanaa ir caurums - caurumam cauri iet metaala serdenis, kam parasti apkaart ir vai nu gumija vai cita triecienus vai berzi (var buut lodiishu gultnis vai skroshrinkjis vai arii miiksta metaala ieliktnis vai viekaarshi roteejosha metaala chaula)absorbeejosha chaula. Ja tas ir no gumijas vai miikstmetaala, tad parasti taas sauc par bukseem (bushings). Serdenja vieta var buut arii ass, ap kuru kaut kas rotee vai kustas. Ta kaa runa ir par apkopi, tad droshi vien taa manta ir izljurkaajusies un jaanomaina. Nedomaaju, ka tie ir veltnji, jo veltnji pashi parvada kustiibu nevis kaut ko tur pie ramja.Veltnim arii nav jaabuut stiprinaatam kronshteinaa.

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 156
Grading comment
paldies!