KudoZ home » English to Latvian » Mechanics / Mech Engineering

worm screw

Latvian translation: gliemezis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:worm screw
Latvian translation:gliemezis
Entered by: biankonera

14:29 Mar 20, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: worm screw
The spirally threaded shaft of a worm gear.
Vienā tekstā atradu apgalvojumu, ka tas esot tas pats, kas "lead screw", bet vai tā ir?
biankonera
Latvia
gliemezis
Explanation:
ir arī gliemežrats, bet reti. gliemeža pārnesums (transmisija). labāk īsāk.
Mašīnu elementos jābūt.

--------------------------------------------------
Note added at 22 min (2007-03-20 14:52:12 GMT)
--------------------------------------------------

varētu nosūtīt bildi no mašīnu elementu kursa RTU, bet kā? Gliemezis tur ir.

--------------------------------------------------
Note added at 57 min (2007-03-20 15:26:27 GMT)
--------------------------------------------------

Oficiālajā mašīnbūves terminu vārdnīcā ir gan gliemezis, gan gliemežrats un vēl daudzi gliemeža atvasinājumi
Selected response from:

rocker
Latvia
Grading comment
Kā reizi gliemezēns tas ir! Paldies:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3gliemežzobrats
Ilona Kangro
4gliemezisrocker


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
gliemežzobrats


Explanation:
Nezinu, vai tas ir tas pats, kas lead screw, bet manā politehniskajā vārdnīcā ir tulkots tā.


    Reference: http://www.google.lv/search?hl=lv&q=%22glieme%C5%BEzobrats%2...
Ilona Kangro
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns
9 mins

agree  Burrell
19 mins

agree  mjbjosh
6 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gliemezis


Explanation:
ir arī gliemežrats, bet reti. gliemeža pārnesums (transmisija). labāk īsāk.
Mašīnu elementos jābūt.

--------------------------------------------------
Note added at 22 min (2007-03-20 14:52:12 GMT)
--------------------------------------------------

varētu nosūtīt bildi no mašīnu elementu kursa RTU, bet kā? Gliemezis tur ir.

--------------------------------------------------
Note added at 57 min (2007-03-20 15:26:27 GMT)
--------------------------------------------------

Oficiālajā mašīnbūves terminu vārdnīcā ir gan gliemezis, gan gliemežrats un vēl daudzi gliemeža atvasinājumi


    Reference: http://www.keskoagro.lv/index.php?-487019109
rocker
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 50
Grading comment
Kā reizi gliemezēns tas ir! Paldies:)