KudoZ home » English to Latvian » Medical (general)

"puppy fat"

Latvian translation: zīdaiņu zemādas tauku slānis


11:05 Nov 3, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: "puppy fat"
A baby’s foot contains no fully formed bones at all - the shape of the foot is mapped out in soft and pliable bone similar to cartilage, surrounded by a layer of subcutaneous tissue or "puppy fat".
Ieva Englund
Sweden
Latvian translation:zīdaiņu zemādas tauku slānis
Explanation:
"Zīdaiņiem zemādas tauku slānis ir ļoti izteikts, tāpēc ķermeņa formas ir apaļīgas, veidojas dziļas krokas ekstremitāšu ielokos."
Rita Geske, "Bērna bioloģiskā attīstība", izdevniecība Raka, 2005.
Selected response from:

Diana Fridrihsone
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2zīdaiņu zemādas tauku slānisDiana Fridrihsone
2bērnu aptaukošanāsDoroteja


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
bērnu aptaukošanās


Explanation:
šajā kontekstā varētu būt: zemādas audu vai taukaudu slānis (bērnu aptaukošanās)
puppy fat - fat on the body of a baby or child; disappears at adolescence
www.thefreedictionary.com/puppy fat
Pastaiga pa centrālo ielu jebkurā Eiropas pilsētā dod labu priekšstatu par to, cik liela ir bērnu aptaukošanās problēma. Tā ir jārisina.” ...
europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/08/1116&format=HTML&aged=0&language...en

Doroteja
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 216

22 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zīdaiņu zemādas tauku slānis


Explanation:
"Zīdaiņiem zemādas tauku slānis ir ļoti izteikts, tāpēc ķermeņa formas ir apaļīgas, veidojas dziļas krokas ekstremitāšu ielokos."
Rita Geske, "Bērna bioloģiskā attīstība", izdevniecība Raka, 2005.

Diana Fridrihsone
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12