KudoZ home » English to Latvian » Other

Aluminium threshold strip

Latvian translation: alumīnija slieksnis (sliekšņa līste)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Aluminium threshold strip
Latvian translation:alumīnija slieksnis (sliekšņa līste)
Entered by: xxxirishka17

15:03 Oct 23, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Other / item label
English term or phrase: Aluminium threshold strip
Aluminium threshold strip
Self-adhensive
xxxirishka17
alumīnija slieksnis (sliekšņa līste)
Explanation:
Pašlīmējoša.

--------------------------------------------------
Note added at 17 h (2006-10-24 08:50:11 GMT)
--------------------------------------------------

Ventam: Nekā aizdomīga, man pašam vasarnīcā tāds slieksnis ir- atdala grīdas flīžu zonu no lamināta zonas- kā citādi to šķirbu paslēpsi.
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2alumīnija slieksnis (sliekšņa līste)
Uldis Liepkalns
1 -1Alumīnija ārējās palodzes loksne
Vents Villers


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
aluminium threshold strip
Alumīnija ārējās palodzes loksne


Explanation:
Varbuut... Kaut biki kontekstu vajadzeetu...

Vents Villers
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
Notes to answerer
Asker: Diemzhel konteksta nav, tur rakstits tikai tas, ko jau uzrakstiju.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Uldis Liepkalns: Sorry, vecais, tas būtu "windowsill"
55 mins
  -> windowsill buus ieksseejaa palodze, bet es jau tik minu, diez vai palodzes buus no Al:( , no otras puses passliimeejosss slieksnis likaas aizdomiigs...

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
aluminium threshold strip
alumīnija slieksnis (sliekšņa līste)


Explanation:
Pašlīmējoša.

--------------------------------------------------
Note added at 17 h (2006-10-24 08:50:11 GMT)
--------------------------------------------------

Ventam: Nekā aizdomīga, man pašam vasarnīcā tāds slieksnis ir- atdala grīdas flīžu zonu no lamināta zonas- kā citādi to šķirbu paslēpsi.

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Freimanis: maksā padsmit latus metrā
31 mins

agree  Austra Muizniece
47 mins