KudoZ home » English to Latvian » Other

marketing money

Latvian translation: marketingam paredzētā nauda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:marketing money
Latvian translation:marketingam paredzētā nauda
Entered by: Kristīne Biezā

19:42 Sep 12, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Marketing - Other
English term or phrase: marketing money
All benefits from suppliers must be asked to be paid in marketing money
Kristīne Biezā
Latvia
marketingam paredzētā nauda
Explanation:
Iepircējiem japrasa, lai piegādātāji atlaižu un citu izdevīgu nosacījumu vietā apmaksā marketinga pasākumus.

Iesaku lietot darāmo kārtu - līdz ar to parādās iepircēji. tāpat iesaku konkretizēt angļu "benefits", jo reālā dzīvē neviens tirdzniecībā nerunā par "labumiem, priekšrocībām" vai citām vārdnīcu muļķībām.

starp citu lielie blēži, piemēram, lielveikali pieprasa gan atlaides, gan marketinga izdevumu apmaksu.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
paldies :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3marketingam paredzētā nauda
Freimanis
3mārketinga naudaSkygirl


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mārketinga nauda


Explanation:
-

Skygirl
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
marketingam paredzētā nauda


Explanation:
Iepircējiem japrasa, lai piegādātāji atlaižu un citu izdevīgu nosacījumu vietā apmaksā marketinga pasākumus.

Iesaku lietot darāmo kārtu - līdz ar to parādās iepircēji. tāpat iesaku konkretizēt angļu "benefits", jo reālā dzīvē neviens tirdzniecībā nerunā par "labumiem, priekšrocībām" vai citām vārdnīcu muļķībām.

starp citu lielie blēži, piemēram, lielveikali pieprasa gan atlaides, gan marketinga izdevumu apmaksu.

Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 75
Grading comment
paldies :)