KudoZ home » English to Latvian » Other

high-quality cotton swabs

Latvian translation: augstas kvalitātes vates kociņi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high-quality cotton swabs
Latvian translation:augstas kvalitātes vates kociņi
Entered by: Maciej Andrzejczak

15:10 Jul 1, 2004
English to Latvian translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: high-quality cotton swabs
see for example here
http://www.cleanic.pl/e_p10.html
or here http://www.johnsonsbaby.com/products/cotton/cotton-swabs

I would appreciate getting the answer in plural. Thanks in advance
Maciej Andrzejczak
Poland
augstas kvalitātes vates kociņi
Explanation:
Tā vismaz stāv rakstīts uz iepakojuma kuru nopirku veikalā 'Drogas'!
Selected response from:

Jana Teteris
United Kingdom
Grading comment
thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Augstas kvalitates vates tamponiVita Merkulova
4 +1augstas kvalitates kokvilnas tamponiAgnese Bekere
4augstas kvalitātes vates kociņi
Jana Teteris
3 +1augstakas kvalitates kokvilnas vates higieniskie kociniAntra Hood
3augstas kvalit'ates kokvilnas higi'eniskie koci'niLIGA LINSSEN


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
augstas kvalitates kokvilnas tamponi


Explanation:


Agnese Bekere
United States
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ilbe: meitinj, tie domaati tiriishanai- vai tos arii sauc par tamponiem?
37 mins
  -> citi varianti butu:uztriepe, virsnieka uzpleci

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
augstakas kvalitates kokvilnas vates higieniskie kocini


Explanation:
cotton swabs tiek lietoti personigas higienas vajadzibam. Parasti vate ir uztita uz kocina abiem galiem. Es jums tikai dodu ideju ka to varetu tulkot. Tiesa tulkojuma te nav. Cotton swabs nebus ne tamponi ne uzpleci. Tas ir mazas nujinas no koka vai plastmasas ar vati uz abiem galiem. Tulki... Idejas?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 55 mins (2004-07-01 18:06:19 GMT)
--------------------------------------------------

Varbut Latvijas kokvilnas eksporta kompanijas var piedavat labu atbildi

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 7 mins (2004-07-01 18:18:39 GMT)
--------------------------------------------------

Varbut Latvijas kokvilnas eksporta kompanijas var piedavat labu atbildi

Antra Hood
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristīne Biezā
12 hrs

neutral  LIGA LINSSEN: "high-quality' tulkojas k'a "augstas kvalit'ates", cit'adi b'utu "higest -quality"
14 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
augstas kvalitātes vates kociņi


Explanation:
Tā vismaz stāv rakstīts uz iepakojuma kuru nopirku veikalā 'Drogas'!

Jana Teteris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
Grading comment
thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Judina: http://www.edamais.lv/public/index.php?page=apaksgrupas&sub_...
10 hrs

disagree  Janis Veveris (Mr.): Slikti, ka tā stāv rakstīts... Un dubultskumji, ka šāds nonsenss tiek atrazhots...
33 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
augstas kvalit'ates kokvilnas higi'eniskie koci'ni


Explanation:
Swabs - tamponi
tampons - sinon'ims -plugs
plugs - pu'l'k'i
Bet v'ards "pu'l'kis" laikam jau neskan p'ar'ak smuki t'ap'ec palieku pie 's'i varianta.
Pie tam ir ar'i t'ads tulkojums " uzga'li".

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 0 min (2004-07-02 08:11:11 GMT)
--------------------------------------------------

var ar\'i b\'ut \"vates\"


    Reference: http://apollo.lv/portal/search/?submit=1&query=cotton+swabs&...
LIGA LINSSEN
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

22 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Augstas kvalitates vates tamponi


Explanation:
Augstas kvalitates vates tamponi

Vita Merkulova
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian