framework plan

Latvian translation: struktūrplāns

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:framework plan
Latvian translation:struktūrplāns
Entered by: Ines Burrell

20:13 Apr 3, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Other / EU
English term or phrase: framework plan
EU
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
struktūrplāns
Explanation:
THINK
... ir ieguldījums ES politikā “Jauna nodarbinātības veicināšanas stratēģija”.
... Visām projekta dalībvalstīm ir līdzīgs darba struktūrplāns, kurš tiek ...
www.think.lv/?cat=1 - 17k - Cached - Similar pages

MEDICINE - Zinu arhivs
... stacionārās aprūpes pakalpojumu sniedzēju attīstības programmas (struktūrplāns)
projekts un steidzamības ... Par akciju "Ja veselības ministrs būtu es…" ...
www.medicine.lv/news-archive.php?startNum=100 - 92k - Cached - Similar pages

Selected response from:

Ines Burrell
United Kingdom
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1struktūrplāns
Ines Burrell
3Ģenerālplāns
Uldis Liepkalns


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ģenerālplāns


Explanation:
vai "plāna uzmetums", atkarībā no konteksta (plāna pabeigtības pakāpes).

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 31

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
struktūrplāns


Explanation:
THINK
... ir ieguldījums ES politikā “Jauna nodarbinātības veicināšanas stratēģija”.
... Visām projekta dalībvalstīm ir līdzīgs darba struktūrplāns, kurš tiek ...
www.think.lv/?cat=1 - 17k - Cached - Similar pages

MEDICINE - Zinu arhivs
... stacionārās aprūpes pakalpojumu sniedzēju attīstības programmas (struktūrplāns)
projekts un steidzamības ... Par akciju "Ja veselības ministrs būtu es…" ...
www.medicine.lv/news-archive.php?startNum=100 - 92k - Cached - Similar pages



Ines Burrell
United Kingdom
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inese Poga-Smith: Sakarā ar ES eksistē 6thFramework, 7th Framework, un tās vienmēr bija darbības vadlīnijas, bet struktūplāns skan labi, respektīvi, "framework" ir viss, kas paredzēts ES darbības programmā un ko savām programmām izmanto dalībvalstis
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search