KudoZ home » English to Latvian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

survey tool

Latvian translation: pētījuma metode


16:12 Sep 4, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: survey tool
The team’s perception of expectations held of its performance and main issues for the team, contributed to the development of a draft survey tool.
piigurz
Latvian translation:pētījuma metode
Explanation:
Tas mazliet atkarigs par ko šis teksts kopumā ir. Pētniecības/tirgus pētījumu nozarē "survey tool" nozīmē pētniecības metodi.

Cik noprotu no konteksta, tad vispirms tika noskaidrotas dalībnieku "ekspektācijas", attiecībā uz grupas darbu, tad uz tā bāzes veidots uzmetums pētījuma anketai/metodei. Standarta procedūra praktiskajā pētniecībā.

Tā kā mans priekšlikums būtu - pētniecības metodes (uzmetums).
Selected response from:

Ieva Englund
Sweden
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1aptaujas anketa
Freimanis
4pētījuma metode
Ieva Englund
4pārskata veidošanas metodes/pārskata veidošanas metodoloģija
Inese Poga-Smith


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pārskata veidošanas metodes/pārskata veidošanas metodoloģija


Explanation:
palīdzēja izstrādāt uzmetumu pārskata veidošanas metodoloģijai
palīdzēja izstrādāt pārskata metožu uzmetumu

Jo tālāk tekstā vēl būs nepieciešams:
refine the survey tool, rsp., pilnveidot pārskata metodes

Inese Poga-Smith
Canada
Works in field
Native speaker of: Latvian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pētījuma metode


Explanation:
Tas mazliet atkarigs par ko šis teksts kopumā ir. Pētniecības/tirgus pētījumu nozarē "survey tool" nozīmē pētniecības metodi.

Cik noprotu no konteksta, tad vispirms tika noskaidrotas dalībnieku "ekspektācijas", attiecībā uz grupas darbu, tad uz tā bāzes veidots uzmetums pētījuma anketai/metodei. Standarta procedūra praktiskajā pētniecībā.

Tā kā mans priekšlikums būtu - pētniecības metodes (uzmetums).

Ieva Englund
Sweden
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
aptaujas anketa


Explanation:
tā var būt vienkārša anketa. aprunājās ar ļautiņiem, pajautāja, ko viņi domā, un tad uztaisīja aptaujas anketu. vai nu tā gluži kļūst par metodi, vai metodoloģiju var spriest tikai pēc plašāka konteksta.

Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ievastro: survey parasti nozīmē aptauja, bet tool šajā gadījumā ir veids, jo statistikā ir simtiem aptauju veidu kaut vai primitīvi dalot tos kvlitatīvos vai kvantitatīvos. Šajā gadījumā - aptaujas metadoloģija.
1 day16 hrs