KudoZ home » English to Latvian » Tourism & Travel

Healthy cuisine

Latvian translation: veseliiga paartika vai virtuve/restoraani ar veseliigu eedienkarti


11:11 Oct 22, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Art/Literary - Tourism & Travel
English term or phrase: Healthy cuisine
Legendary hospitality. Healthy cuisine. Diverse experiences
Doroteja
Latvia
Latvian translation:veseliiga paartika vai virtuve/restoraani ar veseliigu eedienkarti
Explanation:
Lietojums atkariigs no konteksta. Ja runa ir par ar tuurismu saistiitaam eestuveem, tad restoraani ar veseliigu eedienkarti man liekas pienjemamaakais variants.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5veseliigi eedieni
Burrell
4veseliiga paartika vai virtuve/restoraani ar veseliigu eedienkarti
Freimanis


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
healthy cuisine
veseliigi eedieni


Explanation:
veseliigi eedieni

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2005-10-22 11:54:39 GMT)
--------------------------------------------------

Vai arii veseliigs eediens, kaa nu labak patiik.

Burrell
United Kingdom
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
healthy cuisine
veseliiga paartika vai virtuve/restoraani ar veseliigu eedienkarti


Explanation:
Lietojums atkariigs no konteksta. Ja runa ir par ar tuurismu saistiitaam eestuveem, tad restoraani ar veseliigu eedienkarti man liekas pienjemamaakais variants.

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Liels paldies visiem!