KudoZ home » English to Latvian » Zoology

Aquatic sowbug

Latvian translation: ūdens ēzelītis


11:58 Feb 9, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Science - Zoology
English term or phrase: Aquatic sowbug
sowbug = зоол. мокрица (Oniscus gen.)
Vents Villers
Latvian translation:ūdens ēzelītis
Explanation:
Meklējot pēc latīniskā nosaukuma (asellus aquaticus), atradu "ūdens ēzelīti".

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2009-02-14 08:16:41 GMT)
--------------------------------------------------

Pēc jaunās informācijas par latīnisko nosaukumu iedomājos - ja latvisko nosaukumu nav iespējams atrast, varbūt var vienkārši saukt par Hilgendorfa ēzelīti, jo "Hilgendorf" ir īpašvārds.
Selected response from:

Austra Muizniece
Latvia
Grading comment
Tnx:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ūdens ēzelītis
Austra Muizniece
4mitrene/ūdens ēzelītis
Kogusuri


Discussion entries: 3





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aquatic sowbug
mitrene/ūdens ēzelītis


Explanation:
Un vispār ziepes te ir lielas!
Ja sākam ar latīnisko Oniscus, tad tā ir mitrene (kāda no to sugām), tas sakrīt ar krievisko мокрица.
Savukārt Asellus aquaticus latviski tiešām būtu ūdens ēzelītis - mitrenēm radniecīgs vēžveidīgais.
Tātad svarīgi ir iespējami precīzi identificēt to objektu, kura nosaukums jāpārtulko. Tādēļ būtiski - vai latīniskais Oniscus tekstā jau bija pieminēts, vai nevar ko vēl izlobīt no konteksta.

Kogusuri
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aquatic sowbug
ūdens ēzelītis


Explanation:
Meklējot pēc latīniskā nosaukuma (asellus aquaticus), atradu "ūdens ēzelīti".

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2009-02-14 08:16:41 GMT)
--------------------------------------------------

Pēc jaunās informācijas par latīnisko nosaukumu iedomājos - ja latvisko nosaukumu nav iespējams atrast, varbūt var vienkārši saukt par Hilgendorfa ēzelīti, jo "Hilgendorf" ir īpašvārds.


    Reference: http://latvijas.daba.lv/dzivnieki/posmkaaji/veezhi/
    Reference: http://lv.wikipedia.org/wiki/Vien%C4%81dk%C4%81jv%C4%93%C5%B...
Austra Muizniece
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Tnx:)
Notes to answerer
Asker: miillss PALDIES, tagadinn palicis taads siikums kaa tikt galaa ar paareejo 201 floras (faunas) paarstaavi:)