KudoZ home » English to Lithuanian » Advertising / Public Relations

music bed

Lithuanian translation: muzikinis fonas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:music bed
Lithuanian translation:muzikinis fonas
Entered by: Giedrius Ramasauskas

09:15 Sep 14, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: music bed
kas tai yra?
Giedrius Ramasauskas
Lithuania
muzikinis fonas
Explanation:
(laidos) muzikinis fonas

Muzikos kūriniai, vartojami laidos pristatymui, fonui, pabaigai, ar kaip šaukiniai.

Tie terminai vartojami LATGAA-A dokumentuose.

--------------------------------------------------
Note added at 1 val. (2007-09-14 10:20:03 GMT)
--------------------------------------------------

7.1. Kai muzikos kūriniai naudojami muzikiniam fonui salėse, kuriose lankytojams įrengta kavinė, baras ir pan., taikomas tarifas 5.1.

http://209.85.135.104/search?q=cache:pCVy-wxGxJcJ:www.latga.... (žr. p. 8, 11)
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Labai ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4muzikinis fonas
diana bb
4muzikinis fonas
Gintautas Kaminskas


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
muzikinis fonas


Explanation:
Background music used in radio spots -- more often than not it is instrumental.


Example sentence(s):
  • "The music bed for his songs is pleasantly familiar, played on guitar and harmonica...."

    Reference: http://www.semaphoreinc.com/esources/newsletters/2002_07_b.h...
Gintautas Kaminskas
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
muzikinis fonas


Explanation:
(laidos) muzikinis fonas

Muzikos kūriniai, vartojami laidos pristatymui, fonui, pabaigai, ar kaip šaukiniai.

Tie terminai vartojami LATGAA-A dokumentuose.

--------------------------------------------------
Note added at 1 val. (2007-09-14 10:20:03 GMT)
--------------------------------------------------

7.1. Kai muzikos kūriniai naudojami muzikiniam fonui salėse, kuriose lankytojams įrengta kavinė, baras ir pan., taikomas tarifas 5.1.

http://209.85.135.104/search?q=cache:pCVy-wxGxJcJ:www.latga.... (žr. p. 8, 11)

diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Labai ačiū