KudoZ home » English to Lithuanian » Agriculture

arable species

Lithuanian translation: lauko kultūrų rūšys


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:arable species
Lithuanian translation:lauko kultūrų rūšys
Entered by: Eurotonas.com

15:43 Dec 31, 2010
English to Lithuanian translations [PRO]
Agriculture
English term or phrase: arable species
Examples of these indicators are, for the farming practices illustrated in picture 1 of keeping untreated “headlands” or sowing strips with “wild bird seed mix”, that “there should be between 5 % and 50 % cover of desirable broad-leaved plants with at least 3 target arable species present”

Kaip jie vadinasi? Gal kaip nors "žemės ūkio lauko augalai"?
Silvernight
Lithuania
lauko kultūrų rūšys
Explanation:
Alternative, but less preferred: lauko augalų rūšis

See examples below.

DABARTINĖS LIETUVIŲ KALBOS ŽODYNAS:
Kultūra - 4. agr. auginami, kultivuojami augalai; kas auginama dirbtinėje terpėje (audiniai, bakterijos), veisinys: Žemės ūkio, lauko, šiltnamių kultūros.
Selected response from:

Eurotonas.com
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4lauko kultūrų rūšysEurotonas.com
4dirvinės rūšysLeonardas


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dirvinės rūšys


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 29

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lauko kultūrų rūšys


Explanation:
Alternative, but less preferred: lauko augalų rūšis

See examples below.

DABARTINĖS LIETUVIŲ KALBOS ŽODYNAS:
Kultūra - 4. agr. auginami, kultivuojami augalai; kas auginama dirbtinėje terpėje (audiniai, bakterijos), veisinys: Žemės ūkio, lauko, šiltnamių kultūros.

Example sentence(s):
  • ...diferencijuotoms išmokoms pagal lauko kultūrų rūšį gauti);
  • Jis išmano Lietuvoje auginamų gyvulių veisles ir lauko kultūrų rūšis, įvairių rūšių pašarus, turi žinių apie sergančius ir rujojančius...

    Reference: http://tinyurl.com/394wyzc
    Reference: http://tinyurl.com/36bchwu
Eurotonas.com
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12