KudoZ home » English to Lithuanian » Astronomy & Space

heliophany

Lithuanian translation: saulėtos valandos


16:02 Nov 14, 2013
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Astronomy & Space
English term or phrase: heliophany
Heliophany
RimasK
Lithuania
Lithuanian translation:saulėtos valandos
Explanation:
Dėl vertimo "heliofanija" suabejočiau... Lietuviškuose puslapiuose, kiek radau, tam indikatoriui vadinti naudojamos tiesiog "saulėtos valandos" (per tam tikrą laikotartpį, dieną arba metus).:

http://www.saulesbaterija.lt/saules-baterijos/sauletos-dieno...
Selected response from:

Ruta Peter
Germany
Grading comment
Labai ačiū, labai padėjote.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3saulėtos valandosRuta Peter
2saulės spinduliavimas, apšviestumas saulės šviesa, saulėkaitaLeonardas
2heliofanija
Marius Reika


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
heliofanija


Explanation:
Versčiau taip. Šiaip patarčiau paskambint į astronomijos institutą, manau, koks nors profesorius iškart pasakytų ar toks terminas egzistuoja: http://www.tfai.vu.lt/

Ispanų vertimas – heliofanía


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/spanish_to_english/agriculture/784...
Marius Reika
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ruta Peter: Manau, čia ne astronomų, o oro (klimato) specialistų reikia klausti. Tik nežinau, kur :)
9 hrs
  -> Saulė yra dangaus objektas, ką ir nagrinėja astronomija... Na, aišku, galima paskambinti ir meteorologijos profesoriui, dvi galvos geriau nei viena... ;)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
saulės spinduliavimas, apšviestumas saulės šviesa, saulėkaita


Explanation:
.

Leonardas

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
saulėtos valandos


Explanation:
Dėl vertimo "heliofanija" suabejočiau... Lietuviškuose puslapiuose, kiek radau, tam indikatoriui vadinti naudojamos tiesiog "saulėtos valandos" (per tam tikrą laikotartpį, dieną arba metus).:

http://www.saulesbaterija.lt/saules-baterijos/sauletos-dieno...


    Reference: http://www.nature.com/ejcn/journal/v58/n2/fig_tab/1601786t1....
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Sunshine_duration
Ruta Peter
Germany
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Labai ačiū, labai padėjote.