cost efficiency

Lithuanian translation: kaštų veiksmingumas

English term or phrase:cost efficiency
Lithuanian translation:kaštų veiksmingumas
Entered by: Vita Juciuviene

11:30 Nov 26, 2006
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: cost efficiency
cost efficiency/cost efficient

optimalus rezultatai tam tikram kastu lygiui
The LT>EN Guy
United Kingdom
kaštų veiksmingumas
Explanation:
"kokiu būdu su mažiausiais kaštais galima pasiekti apibrėžtą tikslą." ...taikoma, kai sunku įvertinti rezultatus pinigais, tačiau jie gali būti įvertinti kiekybiškai kokiu nors nepiniginiu matu.

David W. Pearce (2006), "Aiškinamasis ekonomikos anglų - lietuvių kalbų žodynas" (p. 133, 190)
Selected response from:

Vita Juciuviene
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kaštų veiksmingumas
Vita Juciuviene
5išlaidų rezultatyvumas
svarelis
4rentabilumas, ekonomiškumas
Leonardas


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kaštų veiksmingumas


Explanation:
"kokiu būdu su mažiausiais kaštais galima pasiekti apibrėžtą tikslą." ...taikoma, kai sunku įvertinti rezultatus pinigais, tačiau jie gali būti įvertinti kiekybiškai kokiu nors nepiniginiu matu.

David W. Pearce (2006), "Aiškinamasis ekonomikos anglų - lietuvių kalbų žodynas" (p. 133, 190)

Vita Juciuviene
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
išlaidų rezultatyvumas


Explanation:
Tildės siūlomas terminas

svarelis
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rentabilumas, ekonomiškumas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 56