KudoZ home » English to Lithuanian » Business/Commerce (general)

property holder

Lithuanian translation: nuosavybės turėtojas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:property holder
Lithuanian translation:nuosavybės turėtojas
Entered by: Vita Juciuviene

18:19 Mar 12, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: property holder
Rusiškai - балансодержатель - asmuo, kurio balanse yra tam tikras (konkretus) turtas, objektas. Bijau, kad „valdytojas“ čia netinka.
Valentinas & Halina Kulinic
nuosavybės turėtojas
Explanation:
šiaip jau pagal buhalterinius terminus - tai turtas yra "asset", o nuosavybė-"property". Pačiame balanse irgi rašoma- long term asset, short term asset - t.y. ilgalaikis, trumpalaikis turtas ir t.t.
"Property" - gali būti ir "savininko nuosavybė" ir "skolintojo nuosavybė".
Selected response from:

Vita Juciuviene
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1turto turėtojas
diana bb
4nuosavybės turėtojas
Vita Juciuviene
5 -1turto savininkas, turtinės teisės turėtojas
Paulius Markevicius
3 +1turto/nuosavybės savininkasDeimante Paulauskaite


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
turto/nuosavybės savininkas


Explanation:
.

Deimante Paulauskaite
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sergijus Kuzma
20 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
turto turėtojas


Explanation:
'... juridiniai asmenys, kuriems neterminuotai
arba ilgesniam kaip vieno mėnesio laikotarpiui toks turtas buvo
perduotas naudotis, neturėtų mokėti už šį turtą nekilnojamojo
turto mokesčio. Tai būtų tikslinga, nes būtent turto turėtojas
privalo atsakyti už tikslingą ir naudingą jo panaudojimą.'



    Reference: http://www.infolex.lt/scripts/sarasas2.dll?Tekstas=1&Id=9571...
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paulius Markevicius: turto savininkas, turtines teises turetojas
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
turto savininkas, turtinės teisės turėtojas


Explanation:
Teisinis terminas - turtas priklauso savininkui, turtinė teisė - turėtojui. Dar gali būti turto naudotojas. Priklauso nuo konteksto.

Paulius Markevicius
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  MariusV: nesutinku - jokiais būdais NE savininkas, nes savininkas būtų tiesiog "property owner"
5 hrs

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nuosavybės turėtojas


Explanation:
šiaip jau pagal buhalterinius terminus - tai turtas yra "asset", o nuosavybė-"property". Pačiame balanse irgi rašoma- long term asset, short term asset - t.y. ilgalaikis, trumpalaikis turtas ir t.t.
"Property" - gali būti ir "savininko nuosavybė" ir "skolintojo nuosavybė".

Example sentence(s):
  • ,
Vita Juciuviene
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12