KudoZ home » English to Lithuanian » Business/Commerce (general)

SD = 5.2

Lithuanian translation: SD = 5,2


21:50 Dec 14, 2010
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: SD = 5.2
The respondents had spend an average of 4.9
years in Hong Kong (SD = 5.2) and had lived abroad for 8.5 years (SD = 5.8)...
_astra_
Lithuania
Lithuanian translation:SD = 5,2
Explanation:
Standartinis nuokrypis (standard deviation) – tiriamojo požymio reikšmių sklaidos apibūdinimas, apibrėžiamas kaip požymių įgyjamų reikšmių ir vidurkio skirtumų kvadratų sumos vidurkis (įprasta žymėti s arba SD).

(citata iš epidemiologijos terminų žodyno)
Selected response from:

Rasa Zurbaite
Sweden
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Standartinis nuokrypis
Gintautas Kaminskas
3 +1SD = 5,2
Rasa Zurbaite


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sd = 5.2
SD = 5,2


Explanation:
Standartinis nuokrypis (standard deviation) – tiriamojo požymio reikšmių sklaidos apibūdinimas, apibrėžiamas kaip požymių įgyjamų reikšmių ir vidurkio skirtumų kvadratų sumos vidurkis (įprasta žymėti s arba SD).

(citata iš epidemiologijos terminų žodyno)

Rasa Zurbaite
Sweden
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vitals: Standartinis nuokrypis (SN)
21 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sd = 5.2
Standartinis nuokrypis


Explanation:
SD = Standard deviation = Standartinis nuokrypis


Example sentence(s):
  • Standartinis nuokrypis – dydis, nusakantis atsitiktinio dydžio įgyjamų reikšmių sklaidą apie vidurkį (įprasta žymėti s, SD arba σ). Standartinio nuokrypio dimensija yra lygi atsitiktinio dydžio dimensijai.

    Reference: http://lt.wikipedia.org/wiki/Vidutinis_kvadratinis_nuokrypis
Gintautas Kaminskas
Australia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Giedrius Ramasauskas
6 hrs