KudoZ home » English to Lithuanian » Business/Commerce (general)

Letter of Procuration

Lithuanian translation: Įgaliojimas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Letter of Procuration
Lithuanian translation:Įgaliojimas
Entered by: RasaDidziuliene

09:00 Aug 22, 2014
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Letter of Procuration
Kas tai per dokumentas? Pagal jį veikia "Procurator" sudarydamas sutartį su kita įmone.
RasaDidziuliene
Lithuania
Įgaliojimas
Explanation:
tai yra tiesiog "Įgaliojimas"
Selected response from:

Vitas Petrulėnas
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1prokūràLeonardas
4Įgaliojimas
Vitas Petrulėnas


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
letter of procuration
Įgaliojimas


Explanation:
tai yra tiesiog "Įgaliojimas"

Vitas Petrulėnas
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
letter of procuration
prokūrà


Explanation:
tam tikras įstatymo aptartas įgaliojimas atstovauti įmonei, sudarinėti jos vardu sandėrius

Leonardas
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Edita Rimavičiūtė: Prokūra: pagal LR CK 2.176 str. tai įgaliojimas, kuriuo juridinis asmuo (verslininkas) suteikia teisę savo darbuotojui ar kitam asmeniui atstovaujamojo vardu ir dėl jo interesų atlikti visus teisinius veiksmus, susijusius su JA (verslininko) verslu.
12 hrs

agree  MariusV: Būtent. Prokūra ir įgaliojimas nėra visiškai tas pats.
13 days