business entertainment

Lithuanian translation: Verslo renginiai

English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: business entertainment
Developing strong working relationships with our customers, suppliers and other business partners is important to our growth.
Business gifts and entertainment are sometimes used to strengthen these bonds.

verslo pramogos kažkaip neskamba, nors gal ir tiktų?
26ramunas
Lithuania
Lithuanian translation:Verslo renginiai
Explanation:
Manau, čia kalbama apie "wining and dining", tai yra, klientų, tiekėju, partnerių pamaloninimą dėmesiu.
"Pramogos" šiuo atveju nesirinkčiau, nes lietuviškame kontekste jos labiau suprantamos kaip aktyvus poilsis. Tuo tarpu angliškoje verslo aplinkoje "business entertainment" greičiausiai bus koks susiėjimas su šampano taure ir užkandėlėmis, kartais galbūt vakarienė restorane. Manau, "verslo renginiai" toks ganėtinai "safe option".

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2016-12-12 17:53:42 GMT)
--------------------------------------------------

Tuomet gal tiktų reprezentaciniai renginiai? Plačiai vartojama sąvoka, tinkanti daugeliu atveju (verslo reprezentacinės sąnaudos, būdavo sudarinėjami netgi reprezentacinių sąnaudų nurašymo aktai...) http://vz.lt/archive/straipsnis/2009/08/25/Reprezentaciniu_s...
Selected response from:

Inga Jokubauske
United Kingdom
Grading comment
ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Verslo renginiai
Inga Jokubauske
3verslo partneriams dovanojamos pramogos
Leonardas


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
verslo partneriams dovanojamos pramogos


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 56

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Verslo renginiai


Explanation:
Manau, čia kalbama apie "wining and dining", tai yra, klientų, tiekėju, partnerių pamaloninimą dėmesiu.
"Pramogos" šiuo atveju nesirinkčiau, nes lietuviškame kontekste jos labiau suprantamos kaip aktyvus poilsis. Tuo tarpu angliškoje verslo aplinkoje "business entertainment" greičiausiai bus koks susiėjimas su šampano taure ir užkandėlėmis, kartais galbūt vakarienė restorane. Manau, "verslo renginiai" toks ganėtinai "safe option".

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2016-12-12 17:53:42 GMT)
--------------------------------------------------

Tuomet gal tiktų reprezentaciniai renginiai? Plačiai vartojama sąvoka, tinkanti daugeliu atveju (verslo reprezentacinės sąnaudos, būdavo sudarinėjami netgi reprezentacinių sąnaudų nurašymo aktai...) http://vz.lt/archive/straipsnis/2009/08/25/Reprezentaciniu_s...

Inga Jokubauske
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 49
Grading comment
ačiū
Notes to answerer
Asker: Ačiū už variantą. Bet renginiai neturi tos entertainment spalvos, nes man renginiai visų pirma yra parodos, konferencijos etc., o ne koks bilietas į teatrą ar beisbolą.