KudoZ home » English to Lithuanian » Education / Pedagogy

associate instructor

Lithuanian translation: instruktoriaus padėjėjas (arba pavaduotojas)


13:51 Nov 25, 2013
English to Lithuanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: associate instructor
A high school English teacher taught for fifteen years in an inner-city neighbourhood, and then spent four years working as an associate instructor in a college teacher education program, mainly supervising preservice teachers.
Irena R
Lithuanian translation:instruktoriaus padėjėjas (arba pavaduotojas)
Explanation:
Skaityk pateiktoje nuorodoje; ten galima suprasti, kad „associate instructor“ dirba kaip „Instructor of Record“ (kuris yra viršesnis) padėjėjas.

Taip pat žr. Anglono „associate“ vertimus.

Bet kokiu atveju manau, kad versti tiesiog „instruktorius“, negalima.
Selected response from:

Marius Reika
Grading comment
Instructor šiuo atveju - dėstytojas, ne instruktorius, bet už padėjėją ačiū. :)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4instruktoriaus padėjėjas (arba pavaduotojas)
Marius Reika
3instruktoriusLeonardas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instruktorius


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 14

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instruktoriaus padėjėjas (arba pavaduotojas)


Explanation:
Skaityk pateiktoje nuorodoje; ten galima suprasti, kad „associate instructor“ dirba kaip „Instructor of Record“ (kuris yra viršesnis) padėjėjas.

Taip pat žr. Anglono „associate“ vertimus.

Bet kokiu atveju manau, kad versti tiesiog „instruktorius“, negalima.


    Reference: http://www.indiana.edu/~arthist/graduate/AIGA.pdf
    Reference: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090930232614AA...
Marius Reika
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 6
Grading comment
Instructor šiuo atveju - dėstytojas, ne instruktorius, bet už padėjėją ačiū. :)