KudoZ home » English to Lithuanian » Education / Pedagogy

BEd (Hons), NPQH

Lithuanian translation: Edukologijos bakalauro laipsnis su pagyrimu, Nacionalinė profesinė vadovavimo kvalifikacija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:BEd (Hons), NPQH
Lithuanian translation:Edukologijos bakalauro laipsnis su pagyrimu, Nacionalinė profesinė vadovavimo kvalifikacija
Entered by: RasaDidziuliene

10:24 Dec 19, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Science - Education / Pedagogy
English term or phrase: BEd (Hons), NPQH
Kaip verstumėte šį titulą, rašomą šalia pradinės mokyklos direktoriaus pareigų?
RasaDidziuliene
Lithuania
Edukologijos bakalauro laipsnis su pagyrimu, Nacionalinė profesinė vadovavimo kvalifikacija
Explanation:
Nacionalinė profesinė vadovavimo kvalifikacija - paaiškinus, galima trumpinti į NPVK (http://outstandingleaders.org/npqh). Vadovavimas čia dažnai turi direktoriavimo reikšmę, bet nebūtinai. Gali būti ir vyr. mokytojai (tam tikrų skyrių vadovai, pvz., matematikos mokytojų vadovas).
Selected response from:

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Edukologijos bakalauro laipsnis su pagyrimu, Nacionalinė profesinė vadovavimo kvalifikacija
Rita Vaicekonyte
4Bakalauras (su pagyrimu), nacionalinė direktoriaus švietimo srityje kvalifikacija
Inga Jokubauske


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bed (hons), npqh
Bakalauras (su pagyrimu), nacionalinė direktoriaus švietimo srityje kvalifikacija


Explanation:
Prie bakalauro nurodyta sritis (education, art, science) lietuviškai paprastai nenurodoma, rašyčiau tiesiog bakalauras. NPQH - National Professional Qualification for Headship.

Inga Jokubauske
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 5

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bed (hons), npqh
Edukologijos bakalauro laipsnis su pagyrimu, Nacionalinė profesinė vadovavimo kvalifikacija


Explanation:
Nacionalinė profesinė vadovavimo kvalifikacija - paaiškinus, galima trumpinti į NPVK (http://outstandingleaders.org/npqh). Vadovavimas čia dažnai turi direktoriavimo reikšmę, bet nebūtinai. Gali būti ir vyr. mokytojai (tam tikrų skyrių vadovai, pvz., matematikos mokytojų vadovas).

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8