annual recovery statement

Lithuanian translation: metinė lėšų grąžinimo ataskaita

English term or phrase:annual recovery statement
Lithuanian translation:metinė lėšų grąžinimo ataskaita
Entered by: Kristina Radziulyte

08:27 Nov 30, 2009
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: annual recovery statement
Ar tiktų versti "metinė susigrąžintų ir susigrąžintinų sumų ataskaita"? Nes greičiausiai į tą ataskaitą ir tokios, ir tokios sumos įeina.
Silvernight
Lithuania
metinė lėšų grąžinimo ataskaita
Explanation:
Manau, kad Jūsų pirminis variantas pagal prasmę teisingas. Kiek suprantu pagal nuorodą, tai yra Europos Komisijai valstybės narės teikiama ataskaita dėl lėšų, gautų iš ES fondo, kurių valstybė narė nepanaudojo, kitaip tariant, "(nepanaudotų) lėšų grąžinimo ataskaita".
Selected response from:

Kristina Radziulyte
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1metinė lėšų grąžinimo ataskaita
Kristina Radziulyte
3metinė nuostolio padengimo ataskaita
vita_translates
3metinė atgautų sumų ataskaita
Leonardas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metinė atgautų sumų ataskaita


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 121

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metinė nuostolio padengimo ataskaita


Explanation:
"Recovery" man labai panašu į nuostolio padengimą...Jei skaitote rusiškai, pažiūrėkite šią nuorodą:

http://new.5ballov.ru/dictionary/full/470424/33

recovery - возмещение; возвращение (утраченного)

vita_translates
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 38

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
metinė lėšų grąžinimo ataskaita


Explanation:
Manau, kad Jūsų pirminis variantas pagal prasmę teisingas. Kiek suprantu pagal nuorodą, tai yra Europos Komisijai valstybės narės teikiama ataskaita dėl lėšų, gautų iš ES fondo, kurių valstybė narė nepanaudojo, kitaip tariant, "(nepanaudotų) lėšų grąžinimo ataskaita".


    Reference: http://ec.europa.eu/employment_social/sfc2007/sfc2007_help/d...
Kristina Radziulyte
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 46
Notes to answerer
Asker: Ačiū.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gintautas Kaminskas
19 mins