term time only funding

Lithuanian translation: trimestro finansavimas

English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Education / Pedagogy
English term or phrase: term time only funding
I can confirm that he started at the nursery on 18th January. He is currently doing two full days with us, accessing his entitled funding as stretched provision. After Easter he will be doing term time only funding, and will be with us three days a week.
Irena R
Lithuanian translation:trimestro finansavimas
Explanation:
vaiko ugdymas finansuojamas tik mokyklos trimestrų metu (be Kalėdų ir pan. atostogų)
Selected response from:

Ramunas Kontrimas
Lithuania
Grading comment
Ačiū.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mokslo metais teikiamas finansavimas
Inga Jokubauske
3trimestro finansavimas
Ramunas Kontrimas
3tik darbo laiko finansavimas
Leonardas


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tik darbo laiko finansavimas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 18

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trimestro finansavimas


Explanation:
vaiko ugdymas finansuojamas tik mokyklos trimestrų metu (be Kalėdų ir pan. atostogų)

Ramunas Kontrimas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ačiū.

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mokslo metais teikiamas finansavimas


Explanation:
Term time yra mokslo metai, kurie JK padalinti į du pusmečius - summer term ir winter term. Atostogos - half term.
Čia greičiausiai kalbama apie valstybės finansuojamas 15 nemokamų valandų darželiuose mokslo metų laikotarpiu, išskyrus atostogas.

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2018-04-02 16:38:52 GMT)
--------------------------------------------------

Štai jums naudinga nuoroda, kur labai aiškiai paaiškinta apie galimybę nemokamas darželio lankymo valandas padalinti visiems kalendoriniams metams. https://www.iwight.com/azservices/documents/1432-PARENTAL-IN...
Jūsų konkrečiu atveju darželis informuoja, kad vietoje 11 nemokamų valandų per savaitę visus metus, vaikas pradės naudotis 15 nemokamų valandų per savaitę per mokslo metus, išskyrus atostogas.

Inga Jokubauske
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 5