KudoZ home » English to Lithuanian » IT (Information Technology)

Erase Flash Error!

Lithuanian translation: Atmintuko valymo klaida


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Erase Flash Error!
Lithuanian translation:Atmintuko valymo klaida
Entered by: Leonardas

11:22 Mar 6, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / error notification
English term or phrase: Erase Flash Error!
Gal žinote tikslų pranešimo vertimą?
Vaida Bilinskiene
Lithuania
Atmintuko valymo klaida
Explanation:
.
Selected response from:

Leonardas
Grading comment
Aciu uz pagalba
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1ištrinkite Flash programos klaidą!
Sergijus Kuzma
2 +1Atmintuko valymo klaidaLeonardas
1 +1(mikro)programinės įrangos ištrynimo klaida!
Ernestas Lomsargis


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
erase flash error!
Atmintuko valymo klaida


Explanation:
.


    Reference: http://aldona.mii.lt/pms/terminai/en-lt/zod_f.html
Leonardas
PRO pts in category: 80
Grading comment
Aciu uz pagalba

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Raimis
2 hrs

58 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
erase flash error!
(mikro)programinės įrangos ištrynimo klaida!


Explanation:
Neturiu po ranka tikslaus šio pranešimo lokalizuoto varianto (vargu, ar apskritai toks yra), tačiau apytiksliai būtų taip, kaip parašiau vertimo laukelyje.

Regis, čia padedate žmonėms, kurie nori „nulaužti“ mobilųjį telefoną. ;-)
Kaip ten bebūtų, „Flash“ yra mobiliojo prietaiso pagrindinė (mikro)programinė įranga (panašiai, kaip BIOS kompiuteryje). Taigi, jūsų „kolegos“ veikiausiai pasirinko netinkamą „flešo“ versiją, o gal ir mobilusis telefonas kažkoks gudrus pasitaikė ir neleido perrašyti programinės įrangos.

Ernestas Lomsargis
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marius Reika: :) Gal ir (ne)padeda, o gal čia viena klaida iš telefono „išmetamų“ klaidų informacinio sąrašiuko (jei toks būna), pateikto vadove. Vaida turėtų žinot. :)
14 mins
  -> telefono vadove tokie pranešimai neaprašyti – čia gilesni (suprask, ne visada teisėti) vandenys, kuriuos angliškai vadina „reverse engineering“ ;-)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
erase flash error!
ištrinkite Flash programos klaidą!


Explanation:
Komanda aiškiai nurodo ištrinti Flash programos klaidą, nėra čia ko išradinėti dviračio.
Macromedia Flash yra grafikos ir Web dizaino programa, naudojama taip pat kuriant grafiką ir animaciją mobiliems telefonams.

Sergijus Kuzma
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Marius Reika: Kokio dviračio? Tai tikslus telefono „flešinimo“ klaidos kodas; su animacija ir grafika nieko bendro neturi. Apie „flashing mobiles“ nete informacijos daugiau nei reikia.
2 hrs
  -> Visų pirma, visas kontekstas nepateiktas, nežinia, ar čia apie mobilius, ar apie ką kita, bet tema nurodyta aiškiai: IT. Aš verčiu komandą (error notification) pažodžiui: ištrinkite Flash klaidą! Sintaksiškai tai yra teisinga.