KudoZ home » English to Lithuanian » IT (Information Technology)

Wink at Windows Live Mesenger

Lithuanian translation: „Mirktelėjimai“ programoje „Windows Live Messenger“


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Wink at Windows Live Mesenger
Lithuanian translation:„Mirktelėjimai“ programoje „Windows Live Messenger“
Entered by: ingoociukas

08:41 Apr 27, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
IT (Information Technology) / Website
English term or phrase: Wink at Windows Live Mesenger
Mieli kolegos, norėčiau sužinoti jūsų nuomonę, kaip reikėtų ir ar išvis reikėtų versti į lietuvių kalbą žodį "Wink" šiame kontekste.
ingoociukas
„Mirktelėjimai“ programoje „Windows Live Messenger“
Explanation:
Kitaip čia nėra kaip versti manau. Tiesiog ir paskirtis šitų judančių animacijų kaip "pakibinimas", "dėmesio atkreipimas" ar pan. Net ir šiuos Winkus atidarančiame mygtuke yra pavaizduota šypsenėlė, kuri mirkteli.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-04-27 08:55:17 GMT)
--------------------------------------------------

Microsoft projektuose naudojamos kabutės bei rekomenduojami prierašai prie programų ar sistemų (pvz., ne Naudokite „Windows XP“, bet naudokite operacinę sistemą „Windows XP“ arba Naudokite „Windows XP“ operacinę sistemą.

Žiūrint koks kontekstas. Jei tai tiesiog mygtuko ar parinkties pavadinimas, tuomet prirašyti žodžio "programoje" gal ir nereikia.
Selected response from:

Arnas Vitkus
Lithuania
Grading comment
Ačiū už vertimą bei papildomą naudingą informaciją.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2„Mirktelėjimai“ programoje „Windows Live Messenger“
Arnas Vitkus
5mirktelėjimas per Windows Live Messenger
Kristina Radziulyte


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wink at windows live mesenger
mirktelėjimas per Windows Live Messenger


Explanation:
taip yra išversta lietuviškoje Messenger'io versijoje.

Kristina Radziulyte
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wink at windows live mesenger
„Mirktelėjimai“ programoje „Windows Live Messenger“


Explanation:
Kitaip čia nėra kaip versti manau. Tiesiog ir paskirtis šitų judančių animacijų kaip "pakibinimas", "dėmesio atkreipimas" ar pan. Net ir šiuos Winkus atidarančiame mygtuke yra pavaizduota šypsenėlė, kuri mirkteli.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-04-27 08:55:17 GMT)
--------------------------------------------------

Microsoft projektuose naudojamos kabutės bei rekomenduojami prierašai prie programų ar sistemų (pvz., ne Naudokite „Windows XP“, bet naudokite operacinę sistemą „Windows XP“ arba Naudokite „Windows XP“ operacinę sistemą.

Žiūrint koks kontekstas. Jei tai tiesiog mygtuko ar parinkties pavadinimas, tuomet prirašyti žodžio "programoje" gal ir nereikia.

Arnas Vitkus
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ačiū už vertimą bei papildomą naudingą informaciją.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romualdas Zvonkus: ;/
16 mins

agree  diana bb
59 mins