KudoZ home » English to Lithuanian » Law: Contract(s)

Indemnify (indemnity)

Lithuanian translation: garantuoti nebaudžiamumą


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Indemnify (indemnity)
Lithuanian translation:garantuoti nebaudžiamumą
Entered by: Gintautas Kaminskas

20:36 Dec 16, 2010
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Law: Contract(s) / Employment Agreement
English term or phrase: Indemnify (indemnity)
Company's indemnity for Trials: Company shall indemnify and hold harmless AAA from and against claims for injury...
Jurate Kazlauskaite
Lithuania
garantuoti nebaudžiamumą
Explanation:
Company shall indemnify and hold harmless AAA from and against claims for injury...

Bendrovė garantuos AAA nebaudžiamumą ir apgins ją nuo ieškinių dėl žalos ...
Selected response from:

Gintautas Kaminskas
Australia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4apdrausti atsakomybę (atsakomybės draudimas)Eurotonas.com
4garantuoti nebaudžiamumą
Gintautas Kaminskas
4atleisti nuo materialinės atsakomybės
Romualdas Grigaliunas
3apsaugoti (apsauga (garantija))Leonardas


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
indemnify (indemnity)
garantuoti nebaudžiamumą


Explanation:
Company shall indemnify and hold harmless AAA from and against claims for injury...

Bendrovė garantuos AAA nebaudžiamumą ir apgins ją nuo ieškinių dėl žalos ...

Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 30
Notes to answerer
Asker: Aciu! Dabar manau, kad sis terminas tikrai tinkmiausias, bet dar svarstysiu :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eurotonas.com: I've never seen the phrase "garantuoti/garantuos nebaudžiamumą" in any legal Lithuanian text.
1 hr

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
indemnify (indemnity)
apsaugoti (apsauga (garantija))


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 84

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
indemnify (indemnity)
apdrausti atsakomybę (atsakomybės draudimas)


Explanation:
Please see examples below.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-16 21:37:57 GMT)
--------------------------------------------------

Other possible versions depending on context are as follows: "perimti atsakomybę", "suteikti nuostolių atlyginimo garantiją", "atlyginti nuostolius". Translation of your sentence:
Company shall indemnify and hold harmless AAA from and against claims for injury. = Bendrovė suteiks nuostolių atlyginimo garantiją ir atleis nuo atsakomybės AAA pretenzijų dėl sužalojimo/sužeidimo atveju.

Example sentence(s):
  • 3. ATSAKOMYBĖS RIBOS IR DRAUDIMAS
  • turėtojas apdraudžia kompetentingą įstaigą ir jos įgaliotuosius atstovus ir užtikrina, kad jie ir toliau būtų apdrausti nuo bet kokių nuostolių, žalos ar atsakomybės, kuriuos kompetentinga įstaiga ar jos įgaliotieji atstovai galėtų patirt

    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,...
    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,...
Eurotonas.com
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Visa esme ir yra tame, kad tai nera "insurance", o tik "indemnification". Gal turite kitu pasiulymu? Aciu!

Asker: Jus esate teisus - "Collins English Dictionary" tai apibrezia kaip INSURANE agaist loss or damage.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
indemnify (indemnity)
atleisti nuo materialinės atsakomybės


Explanation:
arba garantuoti nuostolių padengimą

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-12-17 00:26:21 GMT)
--------------------------------------------------

Company shall indemnify and hold harmless AAA from and against claims for injury...
Bendrovė atleis AAA nuo materialinės atsakomybės pagal ieškinius dėl žalos...

Romualdas Grigaliunas
Works in field
Native speaker of: Lithuanian